22.04.2020р.-Весняний вернісаж на сходинах
1.Запитайте у дітей, де саме можна побачити картини художників і познайомитись з їхньою творчістю (у музеї, в галереї, на сайті художника, в інтернеті на різних сайтах, у гостях, на виставках, у художніх альбомах, у книжках).
2.Розгляньте з дітьми зображення італійського дворика. Запитайте, якими речами чи предметами прикрашений цей дворик (фонтани, квіти, кущі, стільці). Розкажіть дітям, що тут – на стінах будинків- розміщували також і картини.
3.Запропонуйте розглянути картину «Натюрморт» К. Жерара
Запитання:
- Що тут відбувається? Що ще тут відбувається?
- Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так говорити?
- Що можна сказати про те, де це відбувається?
- Назви кольори квітів. Якими візерунками оздоблені вази?
- Знайди орнаменти на вазах.
Також запропонуйте дітям виконати завдання№9 в Книзі дошкільника
4.Відгадайте загадки про квіти
Також перегляньте відео
5.Виконайте з дітьми дихальну вправу «Квітка» та психогімнастику «Я – квітка!»
Уявіть ,що ви на галявині з квітами, нюхаєте квіти – вдих носиком. Видих ротиком зі звуком [а]. «Як пахне квітка». Повторити 4-5 разів.
Психогімнастика «Я – квітка!»
Я – квітка. Я дуже маленька. Я повільно росту, піднімаюся. Я прокидаюся від чудового сну. Розтулюю свої тоненькі, ніжні пелюстки, повертаюся до сонечка, умиваюся росою. Мої пелюстки граються з вітром. Вони танцюють з ним, кружляють у вальсі. Я дарую свої пахощі небу, сонцю, землі та людям.
6.Покажіть дітям світлини з різновидами весняних квітів, що занесені до Червоної книги. З’ясуйте, чи знають вони їхні назви, а також, що полюбляють ці квіти, як за ними доглядати.
-Яку користь приносять квіти?
– Чи можна рвати квіти? Чому?
- Не рвіть квіти, не завдавайте шкоди рослинам.
- Бережіть природу! Ніколи не забувайте про те, що кожен із вас і всі ми разом узяті – невід’ємна частинка матінки – природи.
- Будьте ви, як маленькі сонечка. Творіть добро, садіть квіти.
- Любіть нашу землю-матінку, і вона відповість вам любов’ю та щедрістю, і пануватимуть у світі мир і злагода.
7.Попрацюйте з асоціативною таблицею “Квіти”
8.Мовленнєва гра “Закінчи речення”
9.Організуйте художньо-творчу діяльність дітей
Вихователь Скидан Валентина Миколаївна