22.04.2020р.-Весняний вернісаж на сходинах

 

1.Запитайте у  дітей, де саме можна побачити картини художників і познайомитись з їхньою творчістю (у музеї, в галереї, на сайті художника, в інтернеті на різних сайтах, у гостях, на виставках, у художніх альбомах, у книжках).

2.Розгляньте з дітьми зображення італійського дворика. Запитайте, якими речами чи предметами прикрашений цей дворик (фонтани, квіти, кущі, стільці). Розкажіть дітям, що тут – на стінах будинків- розміщували також і картини.

3.Запропонуйте розглянути картину «Натюрморт» К. Жерара

Запитання:

  • Що тут відбувається? Що ще тут відбувається?
  • Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так говорити?
  • Що можна сказати про те, де це відбувається?
  • Назви кольори квітів. Якими візерунками оздоблені вази?
  • Знайди орнаменти на вазах.

Також запропонуйте дітям виконати завдання№9 в Книзі дошкільника

4.Відгадайте загадки про квіти

Також перегляньте відео

 

5.Виконайте з дітьми дихальну вправу «Квітка» та психогімнастику «Я – квітка!»

Уявіть ,що ви на галявині з квітами, нюхаєте квіти – вдих носиком. Видих ротиком зі звуком [а]. «Як пахне квітка». Повторити 4-5 разів.

Психогімнастика «Я – квітка!»

Я – квітка. Я дуже маленька. Я повільно росту, піднімаюся. Я прокидаюся від чудового сну. Розтулюю свої тоненькі, ніжні пелюстки, повертаюся до сонечка, умиваюся росою. Мої пелюстки граються з вітром. Вони танцюють з ним, кружляють у вальсі. Я дарую свої пахощі небу, сонцю, землі та людям.

 

6.Покажіть дітям світлини з різновидами весняних квітів, що  занесені до Червоної книги. З’ясуйте, чи знають вони їхні назви, а також, що полюбляють ці квіти, як за ними доглядати.

 

-Яку користь приносять квіти?

– Чи можна рвати квіти? Чому?

  • Не рвіть квіти, не завдавайте шкоди рослинам.
  • Бережіть природу! Ніколи не забувайте про те, що кожен із вас і всі ми разом узяті – невід’ємна частинка матінки – природи.
  • Будьте ви, як маленькі сонечка. Творіть добро, садіть квіти.
  • Любіть нашу землю-матінку, і вона відповість вам любов’ю та щедрістю, і пануватимуть у світі мир і злагода.

7.Попрацюйте з асоціативною таблицею “Квіти”

 

8.Мовленнєва гра “Закінчи речення”

9.Організуйте художньо-творчу діяльність дітей

Вихователь Скидан Валентина Миколаївна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *