30.04.2020- ЙДЕМО, ЇДЕМО, ЛІТАЄМО
Доброго дня, шановні батьки і діти
1.Запропонуйте дитині гру «Повзає,літає, бігає».
Називайте тварин, птахів, комах, людей, представників різних професій (військових, пожежних при виконанні специфічних рухів: повзання,стрибки тощо).
2.Складання схеми:надрукуйте слова-назви дії: літає, повзе, ходить. Поясніть, що допомагає всім літати ( крила, крильця, пір’я, мотор, мінімальна вага і повітря). Аналогічно обговоріть інші слова.
3.Розгляньте фотографії із зображенням надзвичайних умінь гімнастів, артистів балету. Помилуйтесь, подивуйтесь гнучкості, вправності. Зауважте, що такі результати можливі лише, якщо багато працювати.
- Проведіть вправу «Повтори» .
Покажіть дитині якісь складні рухи, а вона хай їх повторить і упевниться, що це не так просто. І щоб навчитися цьому, треба добре тренуватись.
5.Виконайте завдання №5 у Книзі дошкільника. Воно допоможе закріпити знання дітей щодо способів пересування живих істот.
6.Виховна хвилинка за В.Сухомлинським
БО Я ЛЮДИНА
Вечоріло. Битим шляхом йшло двоє подорожніх — батько й семирічний син. Посеред шляху лежав камінь. Батько не помітив каменя, спіткнувся, забив ногу. Крекчучи, він обійшов камінь і, взявши дитину за руку, пішов далі.
Наступного дня батько з сином йшли тією ж дорогою назад. Знову батько не помітив каменя, знову спіткнувся і забив ногу.
Третього дня батько й син пішли тією ж дорогою. До каменя було ще далеко. Батько каже синові:
— Дивись уважно, синку, треба обійти камінь. Ось і те місце, де батько спіткнувся й забив ногу. Подорожні сповільнюють кроки, але каменя немає. Бачать, обабіч дороги сидить сивий старий дід.
— Дідусю, — запитав хлопчик, — ви не бачили тут каменя?
— Я прибрав його з дороги.
— Ви також спіткнулися й забили ногу?
— Ні, я не спіткнувся й не забив ногу.
— Чому ж ви прибрали камінь?
— Бо я — людина.
Хлопчик зупинився у задумі.
— Тату, — запитав він, — а ви хіба не людина?
7.Цікаві завдання малятам
Вправи на асоціацію
Вихователь Грицюк Тетяна Іванівна
8.Усна народна творчість малятам
(вчимо скоромовки,лічилки)
——
Тротуарами тритони
Тягнуть тістечок три тонни.
За тритонами пітони
Тягнуть ще чотири тонни.
А на тістечка кроти
Вже роззявили роти».
———-
Під дубочком – їжачок,
На дубочку – павучок.
Біля заростів лози –
Козенятко й дві кози.
Поспішають до ріки
Два горласті гусаки.
А ще п’ять качок під в’язом…
Полічи-но всіх їх разом.
——-
Летіла лелека,
Летіла здалека,
Та й сіла на хаті
Зірки рахувати.
Не їла, не спала,
Всю ніч рахувала,
А вдосвіта збилась,
Зоря покотилась,
Упала додолу.
8.Поміркуйте разом з дитиною: як може бути так, що допомагаючи людям, транспорт шкодить здоров’ю людей. Наведіть приклади на підтвердження справедливості цього твердження. Розкажіть про екотранспорт.
9.Художньо-творча діяльність. Подумайте з дитиною: у чому перевага пішого способу подорожування. Розкажіть, що лікарі всіх часів рекомендували піші прогулянки для одужання і покращення самопочуття.
Запропонуйте уявну екскурсію до підземної печери, покажіть світлини Карстових печер Регіонального Природього парку в Італії і обговоріть побачене.
Що можна сказати про це місце, де це відбувається?
Що незвичного ви помітили?
Чим приваблює вас відтворене на фотографії?
У чому переваги такого способу зберігання вражень як фотографування?
10.Створіть рельєфне зображення подорожі дітей печерою у Альбомі художньо- творчої діяльності.
11. Прочитайте разом з дітьми
11.Продовжіть роботу у Книзі дошкільника.
Запропонуйте дітям, скориставшись завданням №6 виготовити за схемою човника з паперу.
І як завжди мультфільм
Вихователь Скидан Валентина Миколаївна