05.05.2020р. – КРАСА МАНДРІВ І ПОДОРОЖЕЙ

1.Бесіда «Чому люди подорожують». Обговоріть дане питання з дитиною з розглядом  картин. Мабуть для того, щоб отримати нові  враження, дізнатися про нові міста і місця рідної землі чи світу, поспілкуватися з іншими,випробувати  себе у мандрах  та багато іншого. Однак, безперечно, всі люди  прагнуть доторкнутися  до краси.

Запропонуйте дитині пригадати, де вона була, що цікавого бачила, про що б хотіла розповісти своїм друзям, щоб хотіла сфотографувати і  залишити собі на згадку у вигляді фотографій.

 

  1. Бесіда «Дивитися і бачити». Продовжіть свою розмову: дивитися і помічати – це одне і теж? Звичайно ні. Можна дивитися на дерево і не помічати яке воно красиве, які гарні гілки з листочками і квітами, як літають бджілки навколо пахучих квітів.
  2. Гра «Уважне око». Запропонуйте дитині підійти до вікна і розказати, що бачить: предмети, об’єкти, яка у них краса, чому вони подобаються.

4.Розгляньте картину О.Дарчук «На рибалці всією сім’єю».

– Хто зображений на картині? (мама, тато,син, донька,котик  і рибка в мішечку).

-Про що вони думають?

– Хто, що бачить перед собою?

Підсумок: картина природи перед очима  цих персонажів одна і та ж, але кожен бачить її по різному: кожен фокусує свою увагу на тому,що його цікавить і приваблює  найбільше: тато уважно стежить за поплавком, а котику нема ніякої справи до краси озера, він чекає поки господар піймає рибку.

5.Організуйте екскурсію  в уявний музей. Розгляньте  світлини  і  репродукції картин із зображенням різних красивих місць на нашій планеті: підводного царства, савани, засніжених гір, моря, тундри.

Обговоріть з дітьми , що на них зображено, у чому полягає краса таких місць, що відчуває дитина, які місця вона б хотіла відвідати.

 

 

6. Вивчаємо нові слова- поповнюємо словниковий запас

Розкажіть дітям, що для того, щоб дістатися красивих місць і насолодитися їх красою, люди придумали нові види транспорту, а також способи роздивлятися цю красу. Відповідно з’явилися нові слова-назви.

Отже: подорож саваною,спостерігаємо за її мешканцями… це сафарі.

Спускаємося на морське дно, тут краса рифів і рибок – це дайвінг.

Пливти по морю під парус наввипередки з друзями  – це парусна регата.

Уміло кататися на лижах по  горах – це сноубординг.

  1. Виконайте завдання №9,10 у Книзі дошкільника. Спонукайте дитину до складання зв’язної розповіді при порівнянні двох картин.

Вихователь Грицюк Тетяна Іванівна

 

8.Віконечко в  природу.

 

9.Виховна хвилинка  за В.Сухомлинським

БУДЕШ ІЗ ГНІЗДА ВИПАДАТИ?

У дятлихи в гнізді було четверо пташенят.
Одне з них таке неспокійне. Виглядає з гніздечка, все йому хочеться знати: а що там, далі?
—    Виростеш, полетиш — то й побачиш, що за гніздом.
Але неспокійне дятленя не захотіло слухати маму, висунулося з гнізда й упало додолу. Сидить на траві, плаче.
Прилетіла мати до малого.
—    Як же тебе врятувати, неслухняний сину?
Сідай мені на спину, берися дзьобом за пір’я та держись міцно.
Сіло пташеня матері на спину, вчепилося дзьобиком за пір’я. Полетіла мати. Принесла своє дитя у гніздо, поклала та й питає:
—    Будеш із гнізда випадати?
—    Не буду, — сказало, плачучи, пташеня й підвело голівку, щоб виглянути з гнізда.

 

10.Цікаві завдання малюкам

 

 

 

 

 

11.Виготовляємо  літачок  для  подорожей

 

 

12.Цікавий мультфільм

Вихователь Скидан Валентина Миколаївна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *