05.05.2020р. – КРАСА МАНДРІВ І ПОДОРОЖЕЙ
1.Бесіда «Чому люди подорожують». Обговоріть дане питання з дитиною з розглядом картин. Мабуть для того, щоб отримати нові враження, дізнатися про нові міста і місця рідної землі чи світу, поспілкуватися з іншими,випробувати себе у мандрах та багато іншого. Однак, безперечно, всі люди прагнуть доторкнутися до краси.
Запропонуйте дитині пригадати, де вона була, що цікавого бачила, про що б хотіла розповісти своїм друзям, щоб хотіла сфотографувати і залишити собі на згадку у вигляді фотографій.
- Бесіда «Дивитися і бачити». Продовжіть свою розмову: дивитися і помічати – це одне і теж? Звичайно ні. Можна дивитися на дерево і не помічати яке воно красиве, які гарні гілки з листочками і квітами, як літають бджілки навколо пахучих квітів.
- Гра «Уважне око». Запропонуйте дитині підійти до вікна і розказати, що бачить: предмети, об’єкти, яка у них краса, чому вони подобаються.
4.Розгляньте картину О.Дарчук «На рибалці всією сім’єю».
– Хто зображений на картині? (мама, тато,син, донька,котик і рибка в мішечку).
-Про що вони думають?
– Хто, що бачить перед собою?
Підсумок: картина природи перед очима цих персонажів одна і та ж, але кожен бачить її по різному: кожен фокусує свою увагу на тому,що його цікавить і приваблює найбільше: тато уважно стежить за поплавком, а котику нема ніякої справи до краси озера, він чекає поки господар піймає рибку.
5.Організуйте екскурсію в уявний музей. Розгляньте світлини і репродукції картин із зображенням різних красивих місць на нашій планеті: підводного царства, савани, засніжених гір, моря, тундри.
Обговоріть з дітьми , що на них зображено, у чому полягає краса таких місць, що відчуває дитина, які місця вона б хотіла відвідати.
6. Вивчаємо нові слова- поповнюємо словниковий запас
Розкажіть дітям, що для того, щоб дістатися красивих місць і насолодитися їх красою, люди придумали нові види транспорту, а також способи роздивлятися цю красу. Відповідно з’явилися нові слова-назви.
Отже: подорож саваною,спостерігаємо за її мешканцями… це сафарі.
Спускаємося на морське дно, тут краса рифів і рибок – це дайвінг.
Пливти по морю під парус наввипередки з друзями – це парусна регата.
Уміло кататися на лижах по горах – це сноубординг.
- Виконайте завдання №9,10 у Книзі дошкільника. Спонукайте дитину до складання зв’язної розповіді при порівнянні двох картин.
Вихователь Грицюк Тетяна Іванівна
8.Віконечко в природу.
9.Виховна хвилинка за В.Сухомлинським
БУДЕШ ІЗ ГНІЗДА ВИПАДАТИ?
У дятлихи в гнізді було четверо пташенят.
Одне з них таке неспокійне. Виглядає з гніздечка, все йому хочеться знати: а що там, далі?
— Виростеш, полетиш — то й побачиш, що за гніздом.
Але неспокійне дятленя не захотіло слухати маму, висунулося з гнізда й упало додолу. Сидить на траві, плаче.
Прилетіла мати до малого.
— Як же тебе врятувати, неслухняний сину?
Сідай мені на спину, берися дзьобом за пір’я та держись міцно.
Сіло пташеня матері на спину, вчепилося дзьобиком за пір’я. Полетіла мати. Принесла своє дитя у гніздо, поклала та й питає:
— Будеш із гнізда випадати?
— Не буду, — сказало, плачучи, пташеня й підвело голівку, щоб виглянути з гнізда.
10.Цікаві завдання малюкам
11.Виготовляємо літачок для подорожей
12.Цікавий мультфільм
Вихователь Скидан Валентина Миколаївна