08.05.2020р.- Сонце, повітря, вода – наші найкращі друзі.
1.Шановні батьки,запросіть дитину до бесіди:
– Як треба зміцнювати своє здоров’я?
– Що означає загартування?
– За допомогою чого можна загартовуватись?
– Чи можуть сонце, повітря та вода бути шкідливими для здоров’я?
– Які правила загартування ви знаєте?
Запропонуйте дитині один із способів загартування з застосуванням води контрастної температури.
Поставте дві посудини: з прохолодною та теплою водою( 38 градусів).
Запросіть дитину опускати пальчики послідовно у посудину з прохолодною та теплою водою. Після кількох повторень дитина має потерти долоньки та витерти їх рушником. Розпитайте про відчуття.
2.Розгляньте з дитиною ілюстрації.
– Чи різна вода корисна для здоров’я всього живого?( тільки чиста)
– Останнім часом водоймища нещадно засмічуються. Спонукайте дитину висловитися щодо ставлення до цієї проблеми та своїх намірів.
3. Виконайте в Книзі дошкільника завдання № 5, 6 ( стор. 66-67)
4.Розгляньте картину Д. Міллера ” Підводний світ”
Розкажіть, що чиста вода є унікальним середовищем для життя різних риб, тварин, рослин у морях і океанах. Поговоріть з дитиною про умови життя риб і порівняйте їх з умовами комфортної життєдіяльності людини – у чому схожість і відмінність? Продемонструйте дитині різні прийоми створення рельєфного зображення коралів, медуз, морських зірок і їжаків.
Виконайте в Альбомі з художньо – творчої діяльності завдання
” Підводний світ”( стор.42-43)
5.Вивчіть вірш Т Коломієць ” Травень”
А чим же місяць травень
Поміж братами славен?
Іде і весело співа,
Дощами землю полива,
Святковими піснями
І громом над полями.
Не з лійки – поливалки,
А з грозової хмарки.
6. Виконайте завдання на розвиток орієнтування в просторі:
-Що знаходиться під черепашкою?
-Що знаходиться ліворуч від робота?
-Що знаходиться над помідором?
-Що знаходиться праворуч від дерева?
-Що знаходиться між тортом і раком?
-Що знаходиться між коровою і ручкою?
7.Прочитайте оповідання В. Сухомлинського ” Смітник”
Зранку уся сім’я зібралася за столом. Марійка узялася допомагати прибирати після сніданку, але побачила, що запізнюється до школи.
Схопивши відерце зі сміттям, вона потихеньку викинула його у квітник, який був розбитий позаду будинку. Дівчинка часто почала викидати туди сміття, коли запізнювалась до школи. Якось дідусь попросив її полити квіти у квітнику. Марійка пішла за будинок і побачила, що замість квітів там лежить купа сміття. ” Звідки ж узявся цей смітник?”- запитав здивовано дідусь.
-Я не знаю,-сказала Марійка і почервоніла. Їй було соромно за зіпсовані квіти.
Бесіда за змістом оповідання:
-Як називається оповідання і хто його написав?
-Куди Марійка викинула сміття?
-Чому вона так вчинила?
-Хто попросив дівчинку полити квіти?
-Що побачила Марійка замість квітів?
-Що запитав дідусь?
-Чому Марійка почервоніла?
-Дайте оцінку поведінці дівчинки, як би вчинили ви?
-Щоб ви порадили Марійці?
Підготувала вихователь Трохимчук О. І.