Статут закладу освіти

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням 40 сесії 8 скликання

Конотопської міської ради

від «____» ________ 2024 року

Міський голова_______Артем СЕМЕНІХІН

 

 

 

 

 

СТАТУТ

КОНОТОПСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

(ЯСЛА-САДОК) №1 «ОРЛЯТКО»

КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

м. Конотоп

2024 рік


 1.Загальні положення

1.1. Конотопський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №1 «Орлятко» Конотопської міської ради Сумської області (далі – Заклад дошкільної освіти), заснований Конотопською міською радою (надалі – Засновник), підпорядковується управлінню освіти Конотопської міської ради та діє на підставі Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положення про заклад дошкільної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 305 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.2021 № 86) (далі – Положення), іншими  нормативно-правовими актами та даним Статутом.

1.2.Повна назва закладу дошкільної освіти  – Конотопський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №1 «Орлятко» Конотопської міської ради   Сумської  області.

Скорочена  назва закладу дошкільної освіти – Конотопський ЗДО №1.

Організаційно-правова форма: комунальний заклад.

  • Юридична адреса закладу дошкільної освіти: 41600, Сумська область, Конотопський район, м. Конотоп, вул. Миколи Амосова, 8.
  • Засновником закладу дошкільної освіти є Конотопська міська рада Сумської області (надалі – Засновник). Засновник здійснює фінансування дошкільного закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування,  харчування та медичне обслуговування дітей.
  • Заклад дошкільної освіти є юридичною особою, має печатку і штамп встановленого зразка, ідентифікаційний номер, бланки з власними реквізитами.

1.6.Головною метою Закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у навчанні, вихованні та оздоровленні дітей дошкільного віку, створення умов для їх фізичного, розумового, психологічного  і духовного розвитку.

1.7.Діяльність Закладу  дошкільної освіти спрямована на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

– збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей;

– виховання любові до України, шанобливого ставлення до родини, повага до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;

– формування особистості дитини, розвиток творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;

– виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;

– здійснення соціально-педагогічного патронату сім’ї.

1.8.Заклад дошкільної освіти самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством, та даним Статутом.

1.9.Заклад дошкільної освіти несе відповідальність перед територіальною громадою міста, здобувачами освіти, суспільством, державою за:

– реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту»;

– дотримання безпечних умов освітньої діяльності;

– забезпечення рівня дошкільної освіти в межах державних вимог щодо її змісту, рівня і обсягу;

– збереження матеріально-технічної бази.

1.10.Заклад дошкільної освіти має право:

– користуватися пільгами, що передбачені законодавством;

– проходити в установленому порядку державне ліцензування та атестацію;

– визначати форми та засоби організації освітнього процесу.

1.11.Взаємовідносини закладу дошкільної освіти з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладаються між ними згідно чинного законодавства .

  • 12. У закладі дошкільної освіти реалізуються права дітей на дошкільну освіту з урахуванням освітніх потреб у навчанні й вихованні кожної дитини, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами, відповідно до принципів інклюзивної освіти.
  • 13. З метою забезпечення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно – розвиткової роботи у складі закладу дошкільної освіти можуть створюватися спеціальні та інклюзивні групи для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами.
  • 14. З метою забезпечення прозорості та інформаційної відкритості про свою діяльність заклад дошкільної освіти формує відкриті й загальнодоступні ресурси та оприлюднює відповідну інформацію згідно  статті 30 Закону України  «Про освіту» на своєму веб-сайті.

 

2.Комплектування  закладу дошкільної освіти

2.1. Тип, структура та порядок комплектування Закладу дошкільної освіти визначається засновником на основі чинних нормативних документів України про освіту, виходячи з наявного контингенту дітей дошкільного віку, ліцензування й атестації дошкільного закладу, функцій, напрямів освітньої діяльності, добору педагогічних кадрів, фінансового забезпечення.

2.2. Заклад дошкільної освіти розрахований на 75 місць.

2.3. Групи  комплектуються  за  віковими (одновіковими, різновіковими) ознаками.

2.4.Комплектування груп відбувається відповідно до нормативів наповнюваності, санітарно-гігієнічних норм і правил утримання дітей з урахуванням побажань батьків, або осіб, які їх замінюють.

2.5. Наповнюваність  груп дітьми, відповідно  Закону України  «Про дошкільну освіту», становить:

– для дітей віком від одного до трьох років – до 15 осіб;

– для дітей віком від трьох до шести (семи) років – до 20 осіб;

– різновікові – до 15 осіб;

– з короткотривалим і цілодобовим перебуванням дітей – до 10 осіб;

– в оздоровчий період – до 15 осіб.

Кількість дітей у групах спеціального призначення відповідає нормативним документам Міністерства освіти і науки України.

2.6. У Закладі дошкільної освіти функціонують  групи загального розвитку  (за потребою спеціалізовані та інклюзивні групи).

2.7.Зарахування дітей до закладу дошкільної освіти здійснюсться директором протягом календарного року на вільні місця у порядку черговості надходження заяв про зарахування. Заява про зарахування подається особисто одним із батьків a6o іншим законним представником дитини. Прийом заяв про зарахування дітей до закладу дошкільної освіти організовується з використанням системи електронної реестраціі дітей по влаштуванню дітей до закладів дошкільної освіти.

2.8. Для зарахування дитини у Заклад дошкільної освіти надаються наступні документи:

  • заява батьків або осіб, які їх замінюють на ім’я керівника встановленого зразка;
  • медична довідка  про  стан  здоров’я  дитини, довідка про профілактичні щеплення та довідка про відсутність контакту з інфекційними хворими ( за три дні до фактичного відвідування дитиною Закладу дошкільної освіти);
  • копія свідоцтва про  народження  дитини.

Зарахування дітей здійснюється   відповідним    наказом    директора.

2.9. Для зарахування дітей до груп компенсуючого типу необхідно надати висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини з комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Конотопської міської ради.

2.10. За дитиною, яка зарахована до закладу, зберігається місце у разі її хвороби, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також  у літній  період ( до75 днів).

2.11. Відрахування дитини із Закладу дошкільної освіти може здійснюватися за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють, на підставі заяви або медичного висновку про стан здоров’я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування в Закладі освіти даного типу, у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування  дитини протягом 2-х місяців.

2.12.Термін письмового повідомлення батьків  або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини з Закладу дошкільного освіти, складає 10 календарних днів.

Батьки, або особи, які їх замінюють, мають право приводити та забирати

дітей із дошкільного закладу у будь-який зручний для них час в межах графіку

роботи дошкільного закладу. Про термін і причину невідвідування вихованцями дошкільного закладу батьки, або особи, які їх замінюють, мають завчасно повідомляти адміністрацію закладу.

2.13. Заклад дошкільної освіти здійснює соціально-педагогічний патронат сім’ї з метою забезпечення умов для здобуття освіти дітьми дошкільного віку, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, але не відвідують заклад, та надання консультаційної допомоги сім’ї.

Діти, які перебувають під соціально-педагогічним патронатом, беруться на облік у Заклад дошкільної освіти.

  

3.Режим роботи Закладу дошкільної освіти

3.1. Заклад дошкільної освіти працює за п’ятиденним робочим тижнем з 10,5 годинним режимом роботи (режим роботи може змінюватися засновником Закладу за необхідності внесення змін). Вихідні дні – субота, неділя та дні, визначені чинним законодавством.

3.2.Щоденний графік роботи Закладу дошкільної освіти з 7.30 до 18.00 години.

 

4.Організація освітнього процесу у Закладі дошкільної освіти

4.1.Навчальний рік у Закладі дошкільної освіти починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня до 31 серпня у закладі проводиться оздоровлення дітей.

4.2. Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення дітей.

4.3.Річний план роботи закладу та план роботи на оздоровчий період  схвалюються педагогічною радою закладу, затверджуються керівником Закладу.

4.4. Освітній процес у Закладі дошкільної освіти здійснюється державною українською  мовою.

4.5.Освітній процес у Закладі дошкільної освіти здійснюється відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти за освітніми програмами та навчально-методичною літературою, що затверджена або рекомендована Міністерством освіти і науки України чи схвалена для використання в закладах дошкільної освіти Міністерством освіти і науки України, Інститутом післядипломної педагогічної освіти педагогічних кадрів.

4.6.Заклад дошкільної освіти організовує  освітній процес  за  пріоритетними  напрямками, визначеними педагогічною радою та з урахуванням запиту батьків.

4.7. Заклад може реалізовувати освітні програми і надавати платні послуги на договірній основі за переліком, затвердженим Кабінетом  Міністрів України від 20.01.1997 року № 38 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися державними навчальними закладами (зі змінами)» на основі угоди між батьками дитини або особами, які їх замінюють та Закладом у межах гранично допустимого навантаження дитини  визначеного Міністерством освіти і науки України та Міністерством охорони здоров’я.

4.8.Відмова батьків, або осіб які їх замінюють, від запропонованих додаткових освітніх послуг, не може бути підставою для відрахування дитини із закладу. Платні послуги не можуть надаватися замість або в рамках Державної базової програми.

 

5.Організація харчування Закладі дошкільної освіти

5.1.Організація харчування у Закладі здійснюється згідно норм та порядку, визначеного чинним законодавством.

5.2. Порядок забезпечення продуктами харчування дітей визначається організацією-переможцем тендерних закупівель відповідно до санітарно-гігієнічних правил і норм та здійснюється органом управління освітою.

5.3. Режим харчування визначається засновником Закладу відповідно до чинного законодавства .

5.4.  Контроль за організацією та якістю харчування, вітамінізацією страв, закладкою продуктів харчування, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими якостями їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотримання термінів реалізації продуктів покладається на медичного працівника та директора Закладу.

5.5. Плата за харчування здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту».

5.6. Вартість харчування встановлюється відповідно до Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 21.11.2002  N 667 та інших законодавчих актів.

 

 

  1. Медичне обслуговування дітей у Закладі дошкільної освіти

6.1. Медичне обслуговування дітей у Закладі забезпечується сестрою медичною старшою відповідно до покладених на неї обов’язків та згідно чинного законодавства.

6.2.  Сестра медична старша здійснює профілактичні оздоровчі заходи, здійснює контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком дітей, організацією фізичного виховання, загартуванням, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил, режимом та якістю харчування.

 

7.Учасники освітнього процесу

7.1.Учасниками освітнього процесу у Закладі дошкільної освіти  є вихованці, педагогічний колектив та обслуговуючий персонал, батьки вихованців або особи, які їх замінюють, фізичні особи, які надають освітні платні послуги  у сфері дошкільної освіти.

7.2. Статус учасників освітнього процесу, їхні права й обов’язки визначаються Законом України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», цим Статутом та іншими нормативними документами, охороняються конвенцією ООН «Про права дитини», чинним законодавством, а також угодою між Закладом дошкільної освіти та батьками.

7.3.   Права дитини у сфері дошкільної освіти:

– безпечні та нешкідливі для здоров’я  умови утримання, розвитку, виховання і навчання;

– захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдають шкоди  її здоров’ю, моральному та духовному розвитку;

–  захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров’ю дитини,  а також фізичного і психічного насильства, приниження її гідності;

– здоровий спосіб життя.

7.4.Права батьків або осіб, які їх замінюють:

– обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу з питань навчання та виховання дітей;

– брати участь у покращенні організації освітнього процесу та зміцненні матеріально-технічної бази закладу;

– захищати в органах самоврядування Закладу та у відповідних державних і судових органах законні інтереси своїх дітей;

– звертатись з питаннями до відповідних органів управління освітою;

– відмовлятися від надання платних послуг.

7.5. Батьки або особи, які їх замінюють, зобов’язані:

– своєчасно вносити плату за харчування дитини в установленому порядку;

– своєчасно повідомляти Заклад дошкільної освіти про можливість відсутності або хвороби дитини;

– слідкувати за станом здоров’я дитини.

7.6.Педагогічними працівниками Закладу дошкільної освіти можуть бути   особи з високими моральними якостями, які мають спеціальну вищу дошкільну освіту, професійну практичну підготовку, фізичний стан  яких дає змогу виконувати покладені на них функції.

7.7.Трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, правилами внутрішнього трудового розпорядку та даним Статутом.

7.8. Педагогічні працівники Закладу дошкільної освіти підлягають атестації, яка є обов’язковою, у порядку, встановленому чинним законодавством.

7.9. Педагогічні працівники Закладу дошкільної освіти мають право:

– на вільний вибір педагогічно доцільних форм, методів і засобів роботи з дітьми, розробку та застосування методик виховання за погодженням органами управління освітою, рішенням педагогічної ради;

– на проходження сертифікації – зовнішнього оцінювання професійних компетентностей педагогічного працівника (у тому числі з педагогіки та психології, практичних вмінь застосування сучасних методів і технологій навчання), що здійснюється шляхом незалежного тестування, самооцінювання та вивчення практичного досвіду роботи;

– брати участь у роботі органів самоврядування Закладу;

– на підвищення кваліфікації, участь у методичних об’єднаннях, нарадах, семінарах та інших формах методичної роботи;

-здійснювати в установленому порядку науково-дослідну, експериментальну,  пошукову роботу;

– вносити пропозиції щодо поліпшення  роботи Закладу;

– на соціальне та матеріальне забезпечення  відповідно до законодавства;

– на участь в обговоренні і вирішенні питань організації освітнього процесу;

– на захист професійної честі та власної гідності;

– інші права, що не суперечать законодавству України.

7.10. Педагогічні працівники Закладу  зобов’язані:

– виконувати Статут, правила внутрішнього трудового розпорядку та трудовой дисципліни, умов трудового договору;

– дотримуватися педагогічної етики, норм загальнолюдської моралі,   поважати гідність дитини та її батьків;

– забезпечувати емоційний комфорт, захист дитини від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять її здоров’ю, а також від фізичного та  психологічного насильства;

– брати участь у роботі педагогічної ради та інших заходах, пов’язаних з                                підвищенням професійного рівня, педагогічної майстерності,  загальнополітичної культури;

– виконувати накази та розпорядження керівництва, санітарні правила утримання закладу;

– виконувати інші обов’язки, що не суперечать законодавству України.

7.11.Працівники  Закладу дошкільної освіти  у відповідності до статті 26 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя  населення» проходять обов’язкові медичні огляди.

7.12. Педагогічні та інші працівники приймаються та звільняються з роботи у закладі дошкільної освіти керівником або особою уповноваженою на виконання обов’язків керівника згідно чинного законодавства.

7.13. Працівники закладу  несуть відповідальність за збереження життя, фізичне і психічне здоров’я дитини згідно з чинним законодавством.

7.14. Педагогічні працівники,  які систематично порушують Статут, правила внутрішнього розпорядку закладу, не виконують посадових обов’язків, умови колективного договору або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.

 

8.Управління Закладом дошкільної освіти

8.1.Управління Закладом дошкільної освіти  здійснюється органом управління освітою   Конотопської міської ради Сумської області.

8.2. Безпосереднє керівництво  роботою Закладу   здійснює його директор, який призначається на посаду і звільняється з посади керівником органу управління освітою Конотопської міської ради Сумської області за погодженням з міським головою Конотопської міської ради Сумської області згідно чинного законодавства України.

Директор  Закладу дошкільної освіти:

– відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту», та забезпечення рівня дошкільної освіти  у межах державних вимог до її змісту і обсягу;

– здійснює керівництво і контроль за діяльністю Закладу;

– діє від імені Закладу, представляє його в усіх державних та  інших органах,  організаціях і установах, укладає угоди з юридичними та фізичними особами згідно чинного законодавства;

– розпоряджається в установленому порядку майном і коштами Закладу і відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази закладу;

– видає у межах компетенції накази, доручення та контролює їх виконання;

– затверджує штатний розпис за погодженням з органом управління освітою Конотопської міської ради  Сумської області;

– забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;

– затверджує правила внутрішнього розпорядку, посадові інструкції працівників за погодженням з профспілковим комітетом;

– контролює організацію харчування  і медичного обслуговування  дітей;

– контролює відповідність застосованих форм,  методів і засобів розвитку,            виховання і навчання дітей відповідно їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;

– організовує різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють;

– підтримує ініціативу щодо вдосконалення освітнього процесу, заохочує творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;

– приймає на роботу та звільняє працівників Закладу;

8.3. Дорадчим  колегіальним органом закладу дошкільної освіти є педагогічна рада.

До складу педагогічної ради входять: директор, педагогічні працівники, медичні працівники, інші спеціалісти. До складу педагогічної ради можуть входити голови батьківських комітетів. Запрошеними з правом дорадчого голосу можуть бути представники  громадських організацій, педпрацівники закладів освіти, батьки або особи, що їх замінюють.

Головою педагогічної ради є директор закладу дошкільної освіти.

Педагогічна рада Закладу:

– розглядає питання організації освітнього процесу в Закладі та приймає відповідні рішення;

– організує роботу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої ініціативи, впровадження досягнень науки, передового педагогічного досвіду;

– приймає рішення з інших питань професійної діяльності педагогічних працівників.

Робота педагогічної ради планується довільно відповідно до потреб   Закладу. Кількість засідань педагогічної ради визначається директором Закладу і становить не менше 4-х разів на рік.

8.4.Органом громадського самоврядування закладу є загальні збори колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють, які скликаються не рідше одного разу на рік.

Загальні збори:

– обирають раду закладу, батьківський комітет закладу (відповідно до примірного Положення про батьківські комітети), їх членів і голову, встановлюють терміни їх повноважень;

– заслуховують звіт директора Закладу, голови ради Закладу з питань статутної діяльності закладу, дають їй оцінку шляхом таємного або відкритого голосування;

– розглядають питання освітньої та фінансово-господарської діяльності Закладу;

– затверджують основні напрямки вдосконалення роботи і розвитку Закладу.

8.5. У період між загальними зборами діє рада Закладу. Кількість засідань ради призначається за потребою.

Засідання ради Закладу є правомірним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин її членів (працівники Закладу, батьки,  працівники органів управління освітою, спонсори та інші).

Рада Закладу організовує виконання рішень загальних зборів, розглядає питання поліпшення умов для здобуття дошкільної освіти, зміцнення матеріально-технічної бази, поповнення і використання бюджету закладу, вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників освітнього процесу, погоджує зміст і форми роботи з педагогічної освіти батьків.

 

  1. Матеріально-технічна база Закладу дошкільної освіти

9.1.Матеріально-технічна база Закладу включає будівлі, земельну ділянку, комунікації, інвентар, обладнання та інші матеріальні цінності на підставі документів засновника.

9.2.Вилучення основних фондів оборотних коштів та іншого майна Закладу проводиться лише у випадках, передбачених чинним законодавством.

9.3.Збитки, завдані Закладу внаслідок порушення майнових прав засновника юридичними чи фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства.

 

10.Фінансово-господарська діяльність Закладу дошкільної освіти

10.1.Фінансово-господарська діяльність закладу освіти здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Законів про бюджет, власність, місцеве самоврядування та інших нормативно-правових актів.

10.2. Утримання та розвиток матеріально-технічної бази закладу освіти фінансуються за рахунок коштів засновника.

10.3. Джерелами формування кошторису Закладу  є:

– кошти місцевого бюджету;

– кошти фізичних і юридичних осіб;

– кошти, отримані від надання освітніх послуг понад обсяги, встановлені навчальними планами і програмами Закладу;

– платні гуртки (за потребою батьків та відповідного кадрового забезпечення);

– консультації для дітей понад обсяги, встановлені навчальними планами і програмами дошкільного закладу ( за рішенням педагогічної ради);

– організація груп здоров’я, спортивних, фізкультурно-спортивних заходів понад обсяги, встановлені навчальним планом;

– здавання в оренду будівель, споруд та іншого нерухомого майна, обладнання, не пов’язаних з освітньою діяльністю, яке не погіршує соціально-побутові умови працівників закладу, дітей за погодженням з органом управління освітою.

10.4.Статистична звітність про діяльність Закладу здійснюється відповідно до законодавства.

10.5. Порядок ведення діловодства і бухгалтерського обліку в Закладі визначається законодавством, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України та органів управління освітою.

 

                            11.Контроль за діяльністю Закладу дошкільної  освіти

11.1. Контроль за дотриманням Закладом  державних вимог щодо змісту, рівня й обсягу дошкільної освіти здійснюється органом управління освітою Конотопської міської ради Сумської області.

11.2. Зміст, форми та періодичність контролю, не пов’язаного з освітнім процесом, встановлюється органом управління освітою Конотопською міською радою Сумської області відповідно до чинного законодавства.

 

12.Порядок внесення змін до установчих документів Закладу

12.1.У разі внесення змін до Статуту, які пов’язані із зміною складу засновників (учасників) юридичної  особи, зміни юридичної адреси, засновник керується Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».

 

  1. Реорганізація або ліквідація Закладу дошкільної освіти

13.1. Реорганізація Закладу  відбувається шляхом його злиття, приєднання, поділу, виділення.

13.2. Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною міським головою, а у випадках ліквідації за рішенням господарського суду – ліквідаційною комісією, призначеною цим органом.

13.3. З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління Закладом.

13.4. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно закладу, виявляє його кредиторів і дебіторів і розраховується з ним. Складає ліквідаційний баланс і представляє його міському голові.

13.5. При реорганізації або ліквідації Закладу, дітям надається можливість перевестись до іншого Закладу дошкільної освіти на території міста, а працівникам, які звільняються або переводяться, гарантується дотримання інших прав та інтересів відповідно до законодавства України.

13.6. У випадку реорганізації права та зобов’язання закладу переходять до правонаступників відповідно до чинного законодавства або зазначених закладів дошкільної освіти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *