06.05.2024р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Рух для здоров’я”(підтема “Рух – ознака всього живого”).

1.Спостереження за живими та неживими об’єктами.

Запропонуйте дитині поспостерігати за стільцем чи шафою упродовж певного часу.  Потім за жуком. – Чи відбувались якісь зміни з стільцем?  Він рухався? А з жучком?(Жук повзе, тікає,  може вирости).

2.Робота за картиною Є.Гапчинської “Моя улюблена шоколадка”. –  Що відбувається на картині? Що можна сказати про цих людей? Які вони за віком? – За якими ознаками ти відрізняєш на картині меншу і старшу дитину? Чи оначають зміни у організмі людини, що організм рухається?

 

3.Дидактична гра “Пори року. Частини доби. Місяці. Дні тижня”.

 

Пригадайте разом з дитиною, які рухи як зміни відбуваються в природі впродовж року, сезону, доби, тижня”.

4.Вправи з бульбашками.

Пограйте з дитиною з мильними бульбашками. – Бульбашки рухаються, то чи можна їх вважати живими? Завдяки чому вони рухаються? Зробіть разом висновок, що живе від неживого відрізняється, крім іншого, ще й рухом.

5. Мовленева гра “Що робить?

Дайте дитині завдання поспостерігати на вулиці за рухами квітів, гілок, листя, назвати рухи: тремтить, ворушиться, летить, перевертається, нахиляється, зеленіє.

 

Підготувала вихователь Оксана Силка.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *