12.05.2020р.– Ми відповідальні за життя рослин.

1.Шановні батьки, поговоріть з дитиною про те, що будь – яку нецікаву кімнату можна змінити до невпізнання за допомогою кімнатних рослин.

Існує  безліч домашніх рослин, які не схожі одна на одну, як і люди. Підведіть до висновку, що декорування  інтер’єру  живими  квітами   є цікавою і може бути улюбленою справою – хобі.  Розгляньте з дитиною особливості наявних у вас кімнатних квітів , помилуйтеся ними. Покажіть фото інтер’єрів , які оздоблені рослинами.

2.Зверніть увагу дитини на сансевієрію. Назва рослини починається на літеру ” С”. Розучіть разом з дитиною назву рослини.  Розгляньте її  особливості та пов’язані з ними назви цієї рослини – ” тещин язик” або ” щучий хвіст”. Розкажіть, що цю кімнатну рослину використовують і у промислових цілях для одержання тканин, мотузок, а також у якості живої огорожі. Влаштуйте вправляння дитини у пересадженні рослини.

Обговоріть з дитиною проблемну ситуацію:

За квіткою тимчасово нікому доглядати. Що робити? Обговоріть можливі  варіанти дій, кого залучити для допомоги?

3.В Книзі дошкільника виконайте завдання № 7, 8 ( стор.67-68).

4.Прочитайте та обговоріть оповідання  Бориса Харчука ” Ромашка”

Прокинулася на леваді маленька ромашка. Навколо високі трави стоять. І всім їм до ромашки байдуже.

Незатишно стало ромашці, й вона сумно схилила голову. Коли чує: хтось грає. Срібно так, солодко.

Ворухнувся на ромашці один листочок , другий. Розплющила ромашка очі – а то бджілка кружляє, її крильця бринять, і від того – музика. Радіє зелена земля. Радіє синє небо. Ромашка підвела голову і розквітла: біла – біла, ще й з крапелькою жовтогарячого сонця. І від того, що ромашка розквітла, літо стало ще краще.

Бесіда за змістом оповідання:

Розкажіть про настрій маленької ромашки.

– Що допомогло змінити настрій квіточки?

– Чому від бджілки і ромашки літо стає кращим?

Розгляньте пейзаж Е. Панова ” Поле ромашок” Спробуйте знайти у полі  ту саму ромашку,про яку ви читали. Про що вона думає?

5.Пограйте з дитиною в гру  ” Кольори”:

(назвати предмети такого  ж кольору)

Білий- папір, сніг, цукор…

Зелений- листя, трава, огірок…

Червоний- помідор, вишня, калина…

Жовтий-зерно, сонечко, пісок…

Чорний- земля, вугілля, ніч…

6.Спробуйте малювати по вологій поверхні.

Техніка дуже проста: змочіть аркуш паперу водою, дайте підсохнути 30 секунд і починайте малювати акварельними фарбами. Фарби розтікаються в різних напрямках і виходять дуже цікаві розводи (квіти, дерева, химери).

Акварель по-вологому – малювання на зволоженому аркуші паперу, дозволяє отримати малюнки з розмитими, нечіткими контурами, створити колірні переходи, ніжність, гармонійність колірних узгоджень.

Підготувала вихователь Трохимчук О. І.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *