16.10.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою « Порядок- значить діє закон послідовності» (підтема «Чарівна шафка»).
1.Шановні батьки,попросіть дитину знайти різні види шафок в квартирі ( іграшкова, книжкова, медична, для одягу, для посуду, господарська). Хай дитина пояснить їх призначення, чому краще з ними, ніж без них. Запропонуйте знайти три спільних моменти для всіх шафок та не менше п’яти, чим шафки в квартирі відрізняються.
2.Складіть разом з дитиною інтелектуальну карту « Одяг»:
– для кого? ( дорослі, діти, чоловіки, жінки, хлопчики, дівчатка);
-для чого? (професійний, святковий, спортивний, робочий, домашній одяг);
– з чого? (пластиковий, гумовий, шовковий тощо).
3.Повправляйте дитину в експериментуванні зі складанням одягу : Як краще скласти? Як зручніше розташувати у шафі? Як швидко знайти речі?
4.Організуйте сприймання і обговорення дитиною картини К.Трутовського « Одягають вінок».
Поставте запитання:
-Що тут відбувається?
-Що ти бачиш такого, що дозволяє тобі так думати?
– Що можна сказати про цих людей?
5.Запропопонуйте експериментування з природним матеріалом « Що з чого зроблено». Дайте змогу дитині провести обстеження набору тканин виготовлених із натуральних матеріалів . Спонукайте дитину називати характеристики різних видів тканин.
6.Запросіть дитину послухати аудіоказку « Нова сукня для короля» за однойменною казкою Г.-Х. Андерсена.
Запитайте у дитини:
- У чому був би сенс створення тканини, як у казці, якби це було можливо?
- -Для чого її б можна було б використати?
7.Пограйте в гру ” Чомусикові питання”. Запропонуйте дитині відповісти на запитання:
- Чому птахи восени відлітають на південь?
- Чому настає зима?
- Чому вночі темно?
- Чому заєць взимку білий?
- Чому в будинку не можна грати з м’ячем?
- Чому восени з дерев опадає листя?
- Чому в будинку роблять вікна?
Підготувала вихователь Трохимчук О.І.