16.10.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою « Порядок- значить діє закон послідовності» (підтема «Чарівна шафка»).

1.Шановні батьки,попросіть дитину знайти різні види шафок в квартирі ( іграшкова, книжкова, медична, для одягу, для посуду, господарська). Хай дитина пояснить їх призначення, чому краще з ними, ніж без них. Запропонуйте знайти три спільних моменти для всіх шафок  та не менше п’яти, чим шафки в квартирі відрізняються.

2.Складіть разом з дитиною інтелектуальну карту  « Одяг»:

– для кого? ( дорослі, діти, чоловіки, жінки, хлопчики, дівчатка);

-для чого? (професійний, святковий, спортивний, робочий, домашній одяг);

– з чого? (пластиковий, гумовий, шовковий тощо).

3.Повправляйте   дитину в експериментуванні зі складанням одягу : Як краще скласти? Як зручніше розташувати у шафі? Як швидко знайти речі?

 

4.Організуйте сприймання і обговорення дитиною  картини К.Трутовського « Одягають вінок».

Поставте запитання:

-Що тут відбувається?

-Що ти бачиш такого, що дозволяє тобі так думати?

– Що можна сказати про цих людей?

5.Запропопонуйте експериментування з природним матеріалом « Що з чого зроблено». Дайте змогу дитині провести обстеження набору тканин виготовлених із натуральних матеріалів . Спонукайте дитину називати характеристики різних видів тканин.

6.Запросіть дитину послухати аудіоказку « Нова сукня для короля» за однойменною казкою Г.-Х. Андерсена.

Запитайте у дитини:

  • У чому був би сенс створення тканини, як у казці, якби це було можливо?
  • -Для чого її б можна було б використати?

7.Пограйте в гру ” Чомусикові питання”. Запропонуйте дитині відповісти на запитання:

  • Чому птахи восени  відлітають на південь?
  • Чому настає зима?
  • Чому вночі темно?
  • Чому заєць взимку білий?
  • Чому в будинку не можна грати з м’ячем?
  • Чому восени з дерев опадає листя?
  • Чому в будинку роблять вікна?

Підготувала вихователь Трохимчук О.І.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *