18.05.22р. – Пісня “Весняні квіти” за методикою “Мнемотехніка”, танцювальна творчість – пісня «Мій Кукарача»
Середня група
Пісня “Весняні квіти” за методикою “Мнемотехніка”
Шановні батьки! Пропоную вам разом з дитиною ознайомитися, а в подальшому і вивчити пісню незвичним способом, використовуючи методику “Мнемотехніки”.
Мнемотехніка (мистецтво запам’ятовувати) — це сукупність прийомів та способів, які спрощують запам’ятовування.
Аби діти щось запам’ятали, потрібно викликати в них «живі» враження, задіяти в процес запам’ятовування якомога більше органів чуття. При цьому зорові враження є найсильнішими. Так за допомогою картинок, відповідно до тексту пісні, дитина зможе швидко згадати слова пісні при її виконанні.
Танцювальна творчість – пісня «Мій Кукарача»
На музичних заняттях я намагаюсь створювати умови для розвитку танцювально-ігрової творчості дітей. Пропоную і вам продовжувати розвивати у дітей здатність емоційно сприймати та відгукуватись рухами на музику під веселу дитячу пісню.
“Мій Кукарача”
сл.і муз.Р.Наконечний
- У моїй малій кімнаті оселився гість вусатий,
Чорний чорний наче сажа, справжній мачо кукарача.
Приспів.
Він виходить у ночі, скаче по моїй руці,
Робить сальто й пірует, якщо дам йому котлет…
Він зі столу йде в політ і стриба на мій живіт,
Витанцьовуює гопак, як справжнісінький козак..
Він мачо, він мачо – маленький кукарача ,
Він мачо -справжній мачо мій кукарача…
- Якщо мій Кука їсти хоче, мене він вусами лоскоче
Прикольно ніжками тупоче , від кукарачі я регочу…
Музичний керівник Притика Т.О.