18.05.22р. – Пісня “Весняні квіти” за методикою “Мнемотехніка”, танцювальна творчість – пісня «Мій Кукарача»

Середня група

Пісня “Весняні квіти” за методикою “Мнемотехніка”

Шановні батьки! Пропоную вам разом з дитиною ознайомитися, а в подальшому і вивчити пісню незвичним способом, використовуючи методику “Мнемотехніки”.

Мнемотехніка (мистецтво запам’ятовувати) — це сукупність прийомів та способів, які спрощують запам’ятовування.

Аби діти щось запам’ятали, потрібно викликати в них «живі» враження, задіяти в процес запам’ятовування якомога більше органів чуття. При цьому зорові враження є найсильнішими. Так за допомогою картинок, відповідно до тексту пісні, дитина зможе швидко згадати слова пісні при її виконанні.

Танцювальна творчість – пісня «Мій Кукарача»

На музичних заняттях я намагаюсь створювати умови для розвитку танцювально-ігрової творчості дітей. Пропоную і вам продовжувати розвивати у дітей здатність емоційно сприймати та відгукуватись рухами на музику під веселу дитячу пісню.

“Мій Кукарача”

сл.і муз.Р.Наконечний

  1. У моїй малій кімнаті оселився гість вусатий,

Чорний чорний наче сажа, справжній мачо кукарача.

Приспів.

Він виходить у ночі, скаче по моїй руці,

Робить сальто й пірует, якщо дам йому котлет…

Він зі столу йде в політ і стриба на мій живіт,

Витанцьовуює гопак, як справжнісінький козак..

Він мачо, він мачо – маленький кукарача ,

Він мачо -справжній мачо мій кукарача…

  1. Якщо мій Кука їсти хоче, мене він вусами лоскоче

Прикольно ніжками тупоче , від кукарачі я регочу…

Музичний керівник Притика Т.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *