30.04.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Джерело- струмок-річка- море- океан” підтема “Морські пейзажі”.

1.Доброго ранку, шановні батьки і діти. Запросіть дитину  розглянути картину С. Фоменок «На морі».

Проведіть бесіду.

-Кого ви бачите на картині?

-Що роблять діти?

-Що може бачити перед собою дівчинка, яка не запускає кораблики?

-Якими кольорами художниця зобразила море?

-Море спокійне чи бурхливе?

-Хто ще милується морем?
2. Запросіть дитину  до гри «Малюємо хвилі»: хай вона слухає  історію і малює  її пальчиком у повітрі,
просіть назвати слова, які б і відповідали характеру намальованих ними хвиль: спочатку хвилі були…. спокій
ні, лагідні, ласкаві), потім були … (сірими, незадоволені, сердиті), ставали… (грізними, бурхливими,
чорними), наприкінці (задумливими, знесиленими, сумними).
3. Попросіть намалювати різні хвилі акварельними фарбами (вправа у альбомі). Зверніть увагу
пензлик наносяться 2-3-ри кольори (кожен колір беремо по-черзі пензлем).
4. Запросіть дитину  створити зображення морських хвиль у незвичний спосіб за допомогою вати і акварелі.Вологе зображення посипається сіллю. Хай діти розглянуть утворені зображувальні ефекти.
5. Пограйте з дитиною  у гру «Море хвилюється раз, море хвилюється два….»: спочатку покажіть гру, а потім передайте функції ведучого гри дітям.

Вихователь Валентина СКІДАН.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *