22.01.2024р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Все повертається тобі”(підтема “Як гукнеться, так і відгукнеться”)
1.Спостереження за сніжинками.
Запропонуйте дитині розглянути сніжинки, знайти схожі чи однакові. Розгляньте візерунки на склі, пофантазуйте разом, на що вони схожі. Зверніть увагу, що всі вони різні.
Вправа «Сніжинка». Утворіть сніжинку з рук, пальців; викладіть з лічильних або ватних паличок, гілочок.
Вправа на увагу«Знайди однакові».
2.Дослід з водою.
Дайте дитині завдання занурити пальчики спочатку в крижану воду, потім в теплу. – Що ти відчув? У якій воді пальцям комфортніше? Як можна зробити або де можна знайти крижану воду? А теплу? Де можна використати воду різної температури?
3.Слухання оповідання В.Сухомлинського «Петрик, собака і кошеня».
Маленький хлопчик Петрик ішов стежкою в саду. Бачить, біжить назустріч кудлатий собака. Петрик злякався, хотів тікати. Та раптом до його ніг притулилось маленьке кошеня. Воно втекло від собаки й просило Петрика: захисти мене, хлопчику, від цього страшного звіра. Стоїть Петрик, дивиться на кошеня, а воно підняло голівку і жалібно нявчить. Петрикові стало шкода кошеняти. Він узяв його на руки і хоробро пішов собаці назустріч. Пес зупинився, злякано глянув на Петрика і сховався у кущах.
– Про кого йде мова в оповіданні? Чому хлопчик забрав кошеня? Пофантазуй: чи може кошеня віддячити хлопчику в майбутньому? Як ти розумієш приказку «Як гукнеться, так і відгукнеться»?
4.Перегляд відео про водойми.
Перегляньте разом з дитиною сюжет про забруднені водойми – річку, озеро, море чи океан. Проведіть паралель сюжету з текстом приказки, обговоріть наслідки цих дій для всього живого.
5.Дидактична гра «Так чи ні?»
6.Перегляд відео про воду.
7.Малювання сніжинки.
Запропонуйте дитині намалювати гарну сніжинку. Обов’язково хваліть її.
Підготувала вихователь Оксана Силка.