29.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою «Парк професій: спілкування з майстрами»( підтема “Яка професія найкраща в світі?”).

1.Шановні батьки, запропонуйте дитині уявити, що в місті зникли усі фахівці. Як це вплинуло на життя самого міста? Попросіть аргументовано пояснити , чому треба працювати. Чи можна назвати дітей людьми, які не працюють? Чи обрала дитина  вже професію, яку хотіла б опанувати?

2.Зверніть увагу та запитайте, які професії дитині більше довподоби ( в яких людина взаємодіє з технікою, з природою чи іншою людиною). Чому? Які вміння потрібні людині для взаємодії з природою? Запропонуйте висадити цибулю та зубчиків часнику на зелень. Попередньо обговоріть послідовність дій та правила , що їх треба дотримуватися, щоб рослини проросли. По закінченню розпитайте, що відчуває дитина, коли дарує рослині життя.

  1. Загадки про професії дорослих:

Золоті у нього руки:
Робить зачіски й перуки,
Підстриже і пофарбує,
Гарний настрій подарує. ( перукар).

Хто одежу шиє всім:
І дорослим, і малим,
Дружить з голкою й тканиною,
Строчить швейною машиною.( швачка).

Там де він,чудові пахощі,
На дітей чекають ласощі:
Шоколадки і цукерки із начинками,
Тістечка із кремом і родзинками. ( кондитер).

Хто людей з біди рятує
І хвороби всі лікує-
Призначає процедури
І таблетки і мікстури?( лікар).

У нас цю професію знають усі:
Сидить за кермом вантажівки й таксі,
Вантаж і людей він по місту розвозить
У літню спекоту й зимові морози.( шофер).

4.Запросіть дитину розіграти мовленнєву ситуацію « Поліція патрулює». Нагадайте, що поліціянт – професія, в якій людина взаємодіє з людиною. Отже треба бути чуйним, культурним, терплячим. Кожен громадяним має взяти на себе відповідний образ: мама з маленькою дитиною,іноземець, водій вантажівки. Дитина має придумати причину звернення до поліціянта зі своїм проханням, а той відповідно відреагувати. Дитина може мінятися ролями з батьками. Після закінчення гри обговоріть враження щодо вмінь і якостей, що вимагає ця професія.

5.Запропонуйте дитині перетворитися в дослідника – мікробіолога і розповісти, щоб вона хотіла б побачити під мікроскопом. Потім розгляньте під мікроскопом  як варіант – рослинні матеріали: листя,корінці тощо. Після цього допоможіть з’ясувати, чим корисна професія мікробіолога.

Підготувала вихователь Олена Трохимчук.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *