30.05.2022р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Людина працею славнв”(підтема:”Хто такий перукар?”)

Доброго дня, шановні батьки та діти !

Запропонуйте дитині подивитися у дзеркало та згадати, хто створив їй таку чудову зачіску?

Погодьтеся з дитиною , так ми були в перукарні і майстер  підстриг тебе . Це перукар.

До дитячої уваги вірш

Зроблять вам у перукарні

Стрижку гарну.

Навіть зачіску до свята

Тут уміють майструвати

Ви сідаєте у крісло,

Ну, а майстер завжди, звісно,

Вмить стає чарівником

З гребінцем і рушником.

Лак пахучий йде у дію,

Майстер все чудово вміє.

Чеше, сушить і викладає,

Як волосся стригти знає.

Щоб вигляд мати гарний,

Завітайте в перукарню.

З метою закріплення знань дитини про професію перукаря та навчити  правилам догляду за волоссям,  ми поговоримо про цю професію .

Запитайте:  – Які зачіски частіше бувають у дівчаток? У хлопчиків?

Розкажіть,  коли в людини доглянуте, чисте, зачесане або підстрижене волосся, то і вигляд гарний, акуратний. У кожної людини різне волосся на дотик, на вигляд: тонке, густе, чорняве, русяве, руде; має різну довжину: довге, коротке, середньої довжини.

– Щоб гарно виглядати, люди користуються послугами перукарів.

Слово «перукар» перекладається, як «майстер по зачісках». Одні хочуть модну зачіску, інші – стрижку. Для цього в перукарів є багато допоміжних засобів (фени з різними насадками, бігуді, щітки, гребінці, ножиці, пінки, лаки для волосся, а також фарби, які змінюють колір волосся дорослих).

Запропонуйте дитині переглянути мультфільм «Перша стрижка»

Продовжіть бесіду :- А зараз, давай з тобою пригадаємо правила догляду за волоссям:

  • Голову мити раз на тиждень, влітку частіше.
  • Щоранку і при потребі розчісувати волосся. Коротке волосся розчісувати від кореня до кінчиків, а довге – від кінчиків до кореня.
  • Причісуватися треба тільки лише своїм гребінцем.
  • Робити масаж шкіри голови пучками пальців.

 Пограйте з малюком  в дидактичну гра «Що зайве?».

Мета: вчити виокремлювати з багатьох різних предметів ті, що необхідні перукареві для роботи.

Хід гри:

Повідомте : – Перукар прийшов на роботу, а хтось переплутав його інструменти та засоби догляду за волоссям із посудом, іграшками, будівельними інструментами, канцтоварами.

Давай йому допоможемо!

Використайте  загадки.

В нього зубчики рівненькі:

Є густі, а є ріденькі.

Гладить наче промінець

Нам волосся …(гребінець).

Хто завжди правду каже,

Який є, таким покаже

І без слів про все розкаже? (Дзеркало)

Ріжемо усе, що треба:
Ми поріжемо для тебе
І тканину, і папір.
Як не віриш — перевір. 
(Ножиці)

Теплим вітерцем своїм

Волосся посушить вправний – …(Фен)

Не сіють, не садять – саме виростає (Волосся).

 

Дидактична гра «Що потрібно для роботи перекаря?»

Визначте та оберіть разом з малюком предмети потрібні для роботи перукареві.

   

 

Запропонуйте малюку на деякий час стати перукарем – модельєром і створити аплікацію «Веселі портрети». 

Мета: вчити дитину складати портрети із окремих частин (овал – обличчя, смужки, або жмутки зім’ятого паперу – зачіска). Розвивати посидючість, бажання працювати.

Для роботи вам потрібно: кольоровий картон для створення фону, кольоровий папір для зачісок, овал рожевого паперу для обличчя, олівці, фломастери, клей, пензлики для клею, серветки, клейонка.

Як створити аплікацію вам допоможе перегляд майстер – класу «Перукарі – модельєри»

Не забудьте прислати фото послідовного створення аплікації дитиною.

Бажаємо успіху та хорошого настрою при спілкування з дитиною.

Вихователі : Гнойова Т. П. , Грицюк Т. І.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *