13.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Квіти” (підтема “Ми і квіти”)
Доброго ранку, шановні діти і батьки!
Сьогодні ми з вами закріпимо вивчений матеріал за темою “Квіти” та дізнаємось дещо нове.
1.У житті людей завжди відігравали й відіграють важливу роль квіти.
Про них складено багато пісень, віршів , намальовано багато картин. Їх існує понад 200 тисяч видів. І всі вони унікальні, по-своєму прекрасні, здатні зачарувати своєю красою дорослих і дітей, надихнути їх на творчість та гарні вчинки, викликати позитивні емоції.
2.Гра з гудзиками «Весняні квіти»
– На картинці з квітами знайдіть місце ґудзиків. Ви повинні підібрати ґудзики за кольором і величиною.
3.Запрошуємо вас до магазину квітів
– Назвіть і поставте квіти у букети, відповідно кольору.
4. Динамічна пауза «На лузі, ростуть квіти»
На лузі, ростуть квіти
Небувалої краси.
(Діти сидять навпочіпки)
До сонця тягнуться квіти.
З ними потягнися і ти.
(Встати на ноги, потягнутися, підняти руки вгору)
Вітер дме іноді,
Тільки це не біда.
(Махи руками, похитування тулуба)
Нахиляються квіточки,
Опускають листочки.
(Нахили)
А потім знову встають
І досі цвітуть.
(Встати на ноги, повороти тулуба вліво-вправо)
5.Пограйте разом з малюком в дидактичні ігри .
6.Закріпіть назви весняних квітів, відгадайте загадки.
7. А зараз ми вам пропонуємо познайомитися з чарівною квіточкою – ромашкою.
А от цю кітку можна зустріти і в лісі, і в полі, і на луках, і у квітнику. Погляньте, яка це квітка? Вам вона знайома? Так, це – ромашка. Але це не означає, що якщо цих квітів багато, то їх можна безжально рвати. Ні , всі квіти потрібно берегти, бо в них краса нашого краю.
8. Розглянь малюнки. Якого кольору бджiлка, а ромашка? Чи є у них спiльнi кольори? Якi? Назви їх.
Вихователі: Ніколаєнко І. А., Скідан В. М.