16.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Швидкість руху”
Завдання 1.
Шановні батьки, запропонуйте дитині розглянути картину «Зайчик їде в гості» (Тетяна Кучмій).
Це зайчик. Він одягнений у синій комбінезон, має кашкетик на голові.
Їде зайчик по доріжці на триколісному велосипеді. А поряд із ним летить бджілка. Навколо поле і багато квітів.
Швидко прямує транспорт. Сигналить зайчик: – Бі-біп, обережно, я їду! Почули жабки, звільнили дорогу, пропустили сіренького.
Зайчик прямує в гості. Приготував подарунок – букет ромашок.
Радіє зайчик: – Побачу друзів!
Швидко їде зайчик, швидко летить бджілка.
Запропонуйте виконати ігрові дії.
–Покажи зайчика, його комбінезон і кашкетик.
–Покажи, як швидко рухаються колеса велосипеда зайчика.
–Озвуч, як сигналить велосипед – бі-біп!
–Покажи рукою, як швидко літає бджілка. Як дзижчить бджілка? Джж-джж!
Завдання 2.
Розгляньте з дитиною зображення на коректурній таблиці «Транспорт».
Запитання до дитини:
-Назви всі зображення на коректурній таблиці.
-Вибери ті картинки, на яких транспорт рухається дуже швидко; повільніше за машину; повільніше за мотоцикл; швидше за човен.
-Яким транспортом ти пересуваєшся?
Завдання 3.
Організуйте з дитиною дихальну вправу з різними предметами.
Покладіть на стіл шматочок вати, гумовий м’ячик, пір’ячко, весняну квітку, виготовлену із серветки, попросіть дитину по черзі дмухати на кожний предмет, відзначати, що рухається найшвидше, повільніше.
Завдання 4.
Виконайте завдання в Альбомі з художньо – творчої діяльності, частина 2, сторінка 31. Для виконання завдання скористайтесь флеш-набором (5.4-А)
Запросіть дитину «покатати» звірят-пасажирів на веселому автобусі. Спочатку нехай дитина розмістить «віконечка» з тваринками та колеса на зображенні автобуса, нехай приклеїть кожне на своє місце, а потім розмалює автобус пальчиком.
Завдання 5.
Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінці 61
Завдання 6.
Перегляньте з дитиною розвиваюче відео «Швидко -повільно» https://www.youtube.com/watch?v=9eYUr3yhbIs
Підготували вихователі: Іщенко О.М., Трохимчук О.І.