24.05.2022 – Реалізуємо освітні завдання за темою “Магазин” (підтема “Продавець-покупець”)
1. Запросіть дитину розглянути картину О. Збруцької «Веселка», проведіть бесіду.
- Чим намальовано на картині небо і водичку?
- Якими кольорами художниця зобразила небо та річку?
- Що помітили у небі?
- Які кольори складають веселку?
- Чи є на картині люди? Чим зайняті люди на картині?
- Де можуть жити ці люди?
- Чи помітно на картині тваринок? Що роблять тваринки?
- Які кольори використала художниця у своїй картині?
Розкажіть дитині, що веселка у небі з’являється тоді, коли яскраво світить сонце і ллється дощик.
2.Художньо-естетична діяльність. Малювання за допомогою поролону.
Покажіть дитині, як правильно нанести на шматок вологого поролону 4 кольори і провести по аркушу паперу так, щоб утворились бризки фонтану, веселка. Хай дитина потренується це робити на додаткових аркушах паперу, а потім намалює сюжетну картинку. Попросіть її назвати утворені нові кольори.
3. Дослідницька діяльність.
Дайте своїй дитині кольорові скельця (або прозоро-кольорові пластикові пластини чи сонцезахисні окуляри), попросіть подивитися крізь них на небо: чи змінився колір неба? Запитайте у дитини, чи буває небо сірим, червоним, чорним, різнокольоровим? Від чого це залежить? (часу доби, заходу сонця, опадів та ін.). Покажіть світлини такого неба.
4. Перегляньте разом з дитиною розвиваючий мультфільм “Смарта і Чудо-валіза. В магазин за продуктами.” Проведіть обговорення.
5. Вивчіть з дитиною веснянку або гаївку.
ВЕСНЯНОЧКО-ПАНЯНОЧКО
— Весняночко-паняночко,
Де ти зимувала?
— У садочку на пеньочку
Пряла на сорочку.
А ворони оснують,
А сороки витчуть,
А білії лебеді
Ще побілять на воді,
А лугові пташки
Пошиють рубашки.
Вихователі групи:
Істифєєва А.В., Чорноусенко М.О.