24.05.2022 – Реалізуємо освітні завдання за темою “Магазин” (підтема “Продавець-покупець”)

Доброго ранку батьки і діти!

1. Запросіть дитину розглянути картину О. Збруцької «Веселка», проведіть бесіду.

  • Чим намальовано на картині небо і водичку?
  • Якими кольорами художниця зобразила небо та річку?
  • Що  помітили у небі?
  • Які кольори складають веселку?
  • Чи є на картині люди? Чим зайняті люди на картині?
  • Де можуть жити ці люди?
  • Чи помітно на картині тваринок? Що роблять тваринки?
  • Які кольори використала художниця у своїй картині?

Розкажіть дитині, що веселка у небі з’являється тоді, коли яскраво світить сонце і ллється дощик.

 2.Художньо-естетична діяльність. Малювання за допомогою поролону.

  Покажіть дитині, як правильно нанести на шматок вологого поролону 4 кольори і провести по аркушу паперу так, щоб утворились бризки фонтану, веселка. Хай дитина потренується це робити на додаткових аркушах паперу, а потім намалює сюжетну картинку. Попросіть її назвати утворені нові кольори.

3. Дослідницька діяльність.

Дайте своїй дитині кольорові скельця (або прозоро-кольорові пластикові пластини чи сонцезахисні окуляри), попросіть подивитися крізь них на небо: чи змінився колір неба? Запитайте у дитини, чи буває небо сірим, червоним, чорним, різнокольоровим? Від чого це залежить? (часу доби, заходу сонця, опадів та ін.). Покажіть світлини такого неба.

4. Перегляньте разом з дитиною розвиваючий мультфільм “Смарта і Чудо-валіза. В магазин за продуктами.” Проведіть обговорення.

5. Вивчіть з дитиною веснянку або гаївку.

ВЕСНЯНОЧКО-ПАНЯНОЧКО

—  Весняночко-паняночко,
Де ти зимувала?
—  У  садочку  на  пеньочку
Пряла  на  сорочку.
А  ворони  оснують,
А  сороки  витчуть,
А  білії  лебеді
Ще  побілять  на  воді,
А  лугові  пташки
Пошиють  рубашки.

Вихователі групи:

Істифєєва А.В., Чорноусенко М.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *