27.05.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Думаю – знаю” (підтема “Обговорюй і переконуй”).
- Попросіть дитину мімікою і жестами показати, як поводиться людина, яка думає?
Де відбувається процес думання?
Як поводиться впевнена у своїх знаннях людина?
А невпевнена?
Той, хто хоче всіх повчати?
Той, хто нічого не розуміє?
2. Мовленнєва гра «Переконай мене».
Завдання дитині:
Запропонуйте поміркувати чи вірне дане припущення. Якщо ні, спробувати переконати дорослого у правильності своєї думки.
– За вікном все засвідчує, що наближається зима.
– Дітям дозволено водити автомобілі.
– Телевізор може працювати без електричного струму.
– Вірші можна вчити, лише прослухавши його.
3. Читання оповідання В.Осєєвої «Печиво».
Мама висипала на тарілку печиво. Бабуся весело забряжчала чашками. Всі посідали до столу. Вова присунув тарілку до себе.
— Діли по одному, — строго сказав Михайлик.
Хлопчики висипали печиво на стіл і розіклали його на дві купки.
— Рівно? — запитав Вова. Михайлик зміряв очима купки.
— Рівно. Бабусю, налийте нам чаю.
За столом було тихо. Купки печива швидко зменшувались.
— Здобне! Солодке, — говорить Михайлик.
— Угу! — відповідає з повним ротом Вова.
Мама і бабуся мовчали. Доївши печиво, Вова глибоко зітхнув, поплескав себе по животі і виліз з-за столу.
Михайлик доїв останній шматочок і подивився на маму. Вона розмішувала ложечкою непочатий чай. Перевів погляд на бабусю — вона жувала скориночку чорного хліба.
Запитання за змістом:
Навіщо зібралася сім’я?
Для кого мати принесла печиво?
Який настрій був у сім’ї на початку оповідання?
З якими словами звернувся Мишко до Вова? (Діли по одному, сказав суворо)
З якими словами звернувся Мишко до бабусі?
Змінився настрій у мами та бабусі? (Якщо спочатку бабуся весело дзвеніла чашками, то тепер автор пише «за столом стало тихо»)
Чи правильно розділили хлопчики печиво? (Ні, вони розділили печиво тільки між собою і не подумали про інших членів сім’ї)
Як починався і як закінчився вечірній чай для всієї родини?
(Починався весело, всі дружно зібралися за столом, у всіх гарний настрій. А закінчився тим, що мама та бабуся сиділи та мовчали, бабусі дістався шматок чорного хліба, а мама навіть не доторкнулася до чаю. Звичайно, їм дуже прикро та неприємно, що діти так повелися)
Хлопчики вчинили неправильно, повелися погано.
Якими ж ростуть Вова та Мишко?
– Чому вчить ця історія? (Шанувати старших, поважати батьків)
4. Робота в «Книзі дошкільника» (завдання №12, 13).
5. Дидактична гра «Їстівне – не їстівне».
6. Запропонуйте дитині виконати цікаві завдання від Лиса Микити (логіко-математичний розвиток)
7. Виготовьте разом з дитиною орігамі із паперу «Лис Микита».
Вихователі: Друк Л.В., Силка О.Д.