27. 05. 2022 р. – Автоматизуємо звук [Р] у зв’язному мовленні
Шановні батьки! Продовжуємо працювати над вимовою звука [Р]. Сьогодні будемо відпрацьовувати вимову звука [Р] у зв’язному мовленні.
1.Завдання. Багаторазово, чітко і правильно повторити за дорослим речення.
РОМАН ПОДАРУВАВ МЕНІ РОМАШКУ.
МИ ЙДЕМО НА РИБНИЙ РИНОК.
МАКАР ПОЇХАВ НА РИБАЛКУ.
ІРА НЮХАЄ РОМАШКУ.
ЄГОР КУПУЄ КЕФІР.
У БОРУ БАГАТО БОРОВИКІВ.
ДМИТРО ЇДЕ ПО ГРИБИ.
КАТЕРИНА ПРОДАЄ РИБУ.
У ПЕТРА ЧОРНІ БРОВИ.
У ТОПОЛІ ТРИКУТНА КРОНА.
РЕКС РИЧАВ НА МУРЧИКА.
НА БУДИНКУ МАЙОРИТЬ ПРАПОР УКРАЇНИ.
ДВІРНИК РЕМОНТУЄ ПАРКАН.
КУХАР ГОТУЄ ФІРМОВИЙ ТОРТ.
ІГОР КУПИВ ФРУКТИ.
МУДРА ДАРИНА ГОВОРИТЬ ПРАВДУ.
ВОРОНА КАРКАЄ НА ПАРКАНІ.
У ПАРКУ Є ДЕРЕВО КЕДР.
У РАЇ НОВІ РУКАВИЧКИ.
ТАМАРА ПЕЧЕ КОРОВАЙ.
2.Завдання. Чітко і правильно повторити за дорослим приказки та прислів’я.
Дружно – не важко, а нарізно – хоч кинь.
Той герой, хто за Батьківщину стоїть горою.
Чужими руками кропиву не смикати.
Не сокира годує, а робота.
Умілі руки роботи не бояться.
До пирогів ідуть, а від роботи біжать.
Рання пташка носок прочищає, а пізня – очі продирає.
Праця годує, а лінь марнує.
Від добра добра не шукають.
У гору бігом, а з гори пішком.
Січень – року початок, а зими середина.
Як сам добрий, то добротою і тобі відповідають.
3. Завдання. Чітко повторити за дорослим чистомовки:
БРА – БРА- БРА – БАЖАЮ ВСІМ ДОБРА,
ГРА – ГРА – ГРА – У НАС НОВА ГРА,
КРА – КРА- КРА – ЧОРНА ІКРА,
БРИ – БРИ – БРИ – ДРУЖНІ БОБРИ,
ТРО – ТРО – ТРО – ЇДЕМО НА МЕТРО,
ДРО – ДРО – ДРО – НОВЕ ВІДРО.
4. Завдання. Вивчити напам’ять.
Рома робить раму,
Рома каже мамі:
– Подивися, мамо,
яка гарна рама!
Повза в решеті рачок,
– Як багато дірочок,
А втекти нема куди,-
Ось у решеті й сиди.
Три синички, три сестрички
Прали в річці рукавички.
5. виконати пальчикову гімнастику
Вправа 1: Дорослий декламує віршик і показує: долоню, а потім по черзі з’єднує з великим пальцем усі інші, починаючи зі вказівного.
Пальчику, пальчику,
Де ти бував?
Я з цим братом в ліс ходив,
А з цим братом борщ варив,
З цим я кашки скуштував,
А з найменшим заспівав.
Вправа 2: Долоні розгорнуті на себе, великі пальці переплетені — голівка птаха. Інші зімкнені пальці — крила. Швидко помахати ними.
Горобцю казала кішка:
─ Понявчи зі мною трішки. Та він знай собі ─ Цвірінь! А нявчати йому лінь. |
Вправа 3: Виставити середній палець, притиснути його між вказівним та безіменним, поворушити ним.
Оса осі в осінні дні
Сумні виспівує пісні. Тумани сиві на росі — Сховатись ніде вже осі. |
Вправа 4: Покласти олівець між вказівним, середнім і безіменним пальцями. Крутити олівець, передавати його з одного пальця на інший.
Олівець в руці катаю,
Поміж пальчиків кручу, Неодмінно кожен пальчик Буть слухняним я навчу. |
МАТЕРІАЛ ПІДГОТУВАЛА ВЧИТЕЛЬ – ЛОГОПЕД
САСОВА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА