02.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “МРІЇ І БАЖАННЯ” (підтема “Мрії, бажання, забаганки”)

Доброго дня, шановні батьки!

1.Запропонуйте дитині мовленнєву вправу «Велике хотіння»: ви починаєте, а дитина продовжує речення:

– «Я хочу , щоб у мене було багато…»

– «Я хочу , щоб мені подарували…»

– «Я хочу завжди мати …»

Розпитайте про відчуття після озвучення своїх бажань. Уточніть  у дитини, хто має допомогти реалізувати бажання. Запропонуйте використовувати фрази: «Я мрію стати…», «Я дуже хочу навчитися…», «Я обов’язково  буду…». Розпитайте у дитини, хто має докладати зусилля, щоб досягти бажаного. Яке бажання легше виконати :мати, досягти чи стати?

  1. Запросіть дитину до тематичної бесіди.
  • Мрія і мета – це одне і те саме?
  • Для чого людині мета, мрія?
  • Як говорять про бажання?
  • Як говорять про мету?
  • 3.Прочитайте дитині байку Федра  «Відповідь»

 «Відповідь» (байка) Федр

Одного разу маленьке курча знайшло у великого півня: – чому у чаплі довгий дзьоб, а у мене зовсім маленький?

-Відчепись! 

-Чому в зайця довгі вуха, а у мене навіть малесеньких немає?

-Не чіпляйся!

-Чому в кішки м’яка красива шубка, а у мене якийсь противний жовтий пух?

-Відійди, кажу! Замовкни!

-Чому навіть маленьке цуценя вміє вертіти хвостиком, а у мене ніякого хвостика немає?

-Та відчепись же ти! – гримнув на нього півень. 

-Чому в цапка є ріжки, а у мене навіть поганих ріжків немає?

-Перестань! Йди геть!

-Все відчепись… геть… перестань! Чому всім маленьким дорослі відповідають на запитання, а ти ні, – пропищало курча.

-Тому що ти, не запитуєш, а просто всім заздриш! – сердито відповів півень. І це була чиста правда.

Бесіда за змістом байки:

  • Що ти думаєш про бажання курчати?
  • На хвилинку уяви собі, що було б , якби всі бажання курчати здійснилися. (Довгий дзьоб, хутро як у кота, хвіст цуцика, ріжки козеняти) .
  • Намалюйте разом з дитиною таку чудернацьку тваринку.  

4.Продемонструйте дитині світлину будівлі музею, не називаючи його та обговоріть побачене , зверніть увагу на форму і оздоблення будівлі (Музей Писанки м. Коломія). Повідомте , що писанку оспівують у багатьох віршах, піснях, переказах.

5.Запропонуйте виконати завдання  №1 – намалювати у Книзі дошкільника яйце-райце та прикрасити його різноманітними візерунками., та завдання №2 на стор. 27.

 

Підготували вихователі: Зимовець Т.С., Шевчук Н.І.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *