02.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “МРІЇ І БАЖАННЯ” (підтема “Мрії, бажання, забаганки”)
Доброго дня, шановні батьки!
1.Запропонуйте дитині мовленнєву вправу «Велике хотіння»: ви починаєте, а дитина продовжує речення:
– «Я хочу , щоб у мене було багато…»
– «Я хочу , щоб мені подарували…»
– «Я хочу завжди мати …»
Розпитайте про відчуття після озвучення своїх бажань. Уточніть у дитини, хто має допомогти реалізувати бажання. Запропонуйте використовувати фрази: «Я мрію стати…», «Я дуже хочу навчитися…», «Я обов’язково буду…». Розпитайте у дитини, хто має докладати зусилля, щоб досягти бажаного. Яке бажання легше виконати :мати, досягти чи стати?
- Запросіть дитину до тематичної бесіди.
- Мрія і мета – це одне і те саме?
- Для чого людині мета, мрія?
- Як говорять про бажання?
- Як говорять про мету?
- 3.Прочитайте дитині байку Федра «Відповідь»
«Відповідь» (байка) Федр
Одного разу маленьке курча знайшло у великого півня: – чому у чаплі довгий дзьоб, а у мене зовсім маленький?
-Відчепись!
-Чому в зайця довгі вуха, а у мене навіть малесеньких немає?
-Не чіпляйся!
-Чому в кішки м’яка красива шубка, а у мене якийсь противний жовтий пух?
-Відійди, кажу! Замовкни!
-Чому навіть маленьке цуценя вміє вертіти хвостиком, а у мене ніякого хвостика немає?
-Та відчепись же ти! – гримнув на нього півень.
-Чому в цапка є ріжки, а у мене навіть поганих ріжків немає?
-Перестань! Йди геть!
-Все відчепись… геть… перестань! Чому всім маленьким дорослі відповідають на запитання, а ти ні, – пропищало курча.
-Тому що ти, не запитуєш, а просто всім заздриш! – сердито відповів півень. І це була чиста правда.
Бесіда за змістом байки:
- Що ти думаєш про бажання курчати?
- На хвилинку уяви собі, що було б , якби всі бажання курчати здійснилися. (Довгий дзьоб, хутро як у кота, хвіст цуцика, ріжки козеняти) .
- Намалюйте разом з дитиною таку чудернацьку тваринку.
4.Продемонструйте дитині світлину будівлі музею, не називаючи його та обговоріть побачене , зверніть увагу на форму і оздоблення будівлі (Музей Писанки м. Коломія). Повідомте , що писанку оспівують у багатьох віршах, піснях, переказах.
5.Запропонуйте виконати завдання №1 – намалювати у Книзі дошкільника яйце-райце та прикрасити його різноманітними візерунками., та завдання №2 на стор. 27.
Підготували вихователі: Зимовець Т.С., Шевчук Н.І.