08.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Добрий – злий”.
Завдання 1. Шановні батьки, візьміть разом з дитиною за краї хустку з паперовим корабликом посередині, натягніть її. Спочатку зробіть слабку хвилю, а потім сильно трусніть, як шторм на морі, злий та сильний вітер, небезпечний для кораблика.
Запропонуйте дитині намалювати пальчиком злий вітер та вітерець, попередньо зобразивши його, змінюючи силу дихання. Попросіть дитину сказати про наслідки, руйнівні дії такого злого вітру. Зауважте, що будь- яке зло є руйнівним.
Завдання 2.
Розгляньте з дитиною картинки із зображенням собаки у злому та доброму настрої, обговоріть, які ознаки злого настрою, що може бути причиною, чому у такому стані собака небезпечний.
Завдання 3.
Запропонуйте дитині пригадати знайому казку ” Хочу битися” про задирливе козеня, обговоріть, чи можна його назвати злим.
Це було дуже приставуче козеня з крихітними ріжками. Йому не було чим зайнятися, от воно й чіплялося до всіх:
— Хочу битися! Давай битися!..
— Відчепися від мене! — сказав Індик і поважно відійшов у бік.
— Давай битися! — пристало козеня до поросяти.
— Відв’яжися! — відповіло Порося і зарилося п’ятачком у землю.
Підбігло Козеня до старої Вівці:
— Давай битися!
— Відійди від мене! — попросила Вівця. — Облиш мене. Не годиться мені з тобою битися!
— А я хочу! Давай поб’ємося!
Промовчала Вівця і сама відійшла у бік.
Побачило Козеня Цуценя:
— Ану! Давай битися!
— Давай! — зраділо Цуценя і боляче вкусило Козеня за ногу.
— Стривай! — заплакало Козеня. — Я хочу битися, а ти що робиш?
— А я хочу кусатися! — відповіло Цуценя і ще раз вкусило Козеня.
Завдання 4.
Виконайте завдання у Альбомі з художньо- творчої діяльності , частина 2, стор.45. Використовуйте деталі з флеш – набору 6.3-А.
Попросіть дитину відшукати дверцята ( хвіртку) у парканчику та облаштувати їх. Для цього дитина бере заздалегідь вирізані з додатку фрагменти у вигляді намальованих дерев’яних дощечок, вертикально розміщує їх на зображенні хвіртки та по черзі приклеює.
Завдання 5.
Запропонуйте дитині зобразити реакцію на певну подію.
Варіанти подій: реакція бджіл, у яких ведмідь хоче забрати мед; вовка, який хоче потрапити до домівки кози; козенят, які тремтять від страху; коли побачив красиву квітку; кішку, яка ластиться до людини. Похваліть дитину за активні дії.
Завдання 6.
Послухайте разом з дитиною пісню про дружбу.
Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.
Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:
1. Виконай пальчикову гімнастику
2. Знайди відмінності на картинці
3. Виконай завдання на картинці
Підготувала асистент вихователя: Фурса А.В.