16.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “СХОДИНКИ : МОЇ ДОСЯГНЕННЯ” (підтема “Сходинки бувають різними”)
Доброго дня, шановні батьки!
1.Попросіть дитину пояснити, що таке сходинки, для чого вони існують і якими бувають.
Уточніть :-
-Сходинки – те саме, що і драбина?
-У чому різниця між цими словами?
Зауважте,що сходинки розширюють можливості людей : за їх допомогою можна дістатися віще або нижче від зросту людини.
2. Запропонуйте умовно дитині спуститися під землю і подивитися , як тече життя під землею, хто є мешканцями підземелля. Перегляньте разом з дитиною про мешканців грунту
Розпитайте у дитини:
- Чим відрізняється життя під землею від життя на землі?
3. Попросіть дитину уявити помешкання веселого і сумного чарівників, а потім розгляньте дві витинанки Х.Масселвайт
Запитайте у дитини:
- Хто з чарівників міг би в них жити?
- Обгрунтуйте свою думку
- Які форми і кольори використані?
4.Запропонуйте дитині зробити аплікації будиночків зі сходами двох чарівників(скориставшись покроківкою у Книзі дошкільника частина ІІІ завдання №1 стор. 39).
5. Знайдіть час прослухати та проспівати разом з дитиною пісню Н.Май “Про кульбабку”. Зауважте , що кульбабка належить до рослин, які висаджують самі себе, розсівають своє насіння за допомогою вітру.
6. Запропонуйте дитині виконати завдання №2 у Книзі дошкільника (стор. 40)
Підготували вихователі: Зимовець Т.С., Шевчук Н.І.