16.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “СХОДИНКИ : МОЇ ДОСЯГНЕННЯ” (підтема “Сходинки бувають різними”)

 Доброго дня, шановні батьки!

1.Попросіть дитину пояснити, що таке сходинки, для чого вони існують і якими бувають.

Уточніть :-

-Сходинки – те саме, що і драбина?

-У чому різниця між цими словами?

Зауважте,що сходинки розширюють можливості людей : за їх допомогою  можна дістатися віще або нижче від зросту людини.

2. Запропонуйте умовно дитині спуститися під землю і подивитися , як тече життя під землею, хто є мешканцями підземелля. Перегляньте разом з дитиною  про мешканців грунту

Розпитайте у дитини:

  • Чим відрізняється життя під землею від життя на землі?

3. Попросіть дитину уявити помешкання веселого і сумного чарівників, а потім розгляньте дві витинанки Х.Масселвайт

 

Запитайте у дитини:

  • Хто з чарівників міг би в них жити?
  • Обгрунтуйте свою думку
  • Які форми і кольори використані?

4.Запропонуйте дитині зробити аплікації будиночків зі сходами двох чарівників(скориставшись покроківкою у Книзі дошкільника  частина ІІІ завдання №1 стор. 39).

5. Знайдіть час прослухати та проспівати разом з дитиною пісню Н.Май “Про кульбабку”. Зауважте , що кульбабка належить до рослин, які висаджують самі себе, розсівають своє насіння за допомогою вітру.

6. Запропонуйте дитині виконати завдання №2 у Книзі дошкільника (стор. 40)

 

Підготували вихователі: Зимовець Т.С., Шевчук Н.І.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *