17.06.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Сходинки: мої досягнення” (підтема “Сходинки бувають різними”).
1.Бесіда “Сходинки”.
Запропонуйте дитині пригадати, чи довелось їй сьогодні подолати будь-які сходинки, де саме: в будинку чи в магазині;скільки їх було; довелося спускатися чи підніматися.
2. Вправа “Виклади сходинки”.
Дайте дитині завдання викласти сходинки з лічильних паличок, мотузок, олівців.
– Куди ведуть твої сходинки? Хто може користуватись такими сходинками? Уяви, що ти піднімаєшся такими сходинками. Як треба піднімати ногу, щоб утриматись на сходинках? Якими сходами зручніше користуватись: крутими чи пологими?
3.Мовленева вправа “Сходинки для інопланетянина”.
– Як ти думаєш, сходинки – це те ж саме, що і драбина? Поясни за допомогою картинок інопланетянину, що таке сходинки, для чого вони існують і якими бувають. Чи можна за допомогою сходинок дістатися вище або нижче від зросту людини?
4.Презентація “Мешканці підземелля”.
– Давай умовно спустимся під землю і подивимось, як тече життя під землею, хто є мешканцями підземелля.(Кріт, землеройка, черв’як). (Розкажіть дитині короткі відомості про цих тварин, знайдіть їх в інтернеті або енциклопедії). – Чи потрібен гарний зір мешканцям підземелля? Які здібності їм допомагають вижити, що їм потрібно вміти робити?
5.Рухлива вправа “Шведська стінка”.
Запропонуйте дитині позмагатися, хто швидше залізе на шведську стінку. Для підтримки інтересу закріпіть на верхній перекладинці кульку; використайте годинник для вимірювання швидкості.
6.Аплікація “Будинок зі сходами”.
Запропонуйте дитині зробити аплікацію будиночків для чарівників, скористуйтесь покроківкою у Книзі дошкільника: на аркушах А-4 намалювати малюнки, скласти трапецію і потім гармошку – це сходинки, які треба прокласти через річку до будинка. Інші деталі можна намалювати або вирізати і приклеїти(завдання №1,2).
Вихователі Силка О.Д., Друк Л.В.