17.06.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Сходинки: мої досягнення”(підтема “Зверху донизу і навпаки”).

1.Слухання оповідання М.Носова “Сходи”.

– Що робив Петрик на сходах? Чи добре хлопчик вміє лічити? Хто його навчив лічити? Як ти думаєш, скільки хлопчику років?

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3725

2.Дидактична вправа “Полічи предмети”.

Запропонуйте дитині полічити предмети у кімнаті – ляльки, машини, полички у шафі.

3.Бесіда “Для чого потрібні сходинки”.

– Для чого потрібні сходи?(Підійматися, спускатися, добиратися у важкодоступні місця). Де не можна обійтися без сходів?(У багатоповерхівці, під час ремонту). Які бувають сходи за призначенням?(Пожежні, дитячі на майданчику, мотузкові на кораблі).

4.Гра з лічильними паличками “Вище – нижче”.

Запропонуйте дитині пограти – викласти сходи з паличок та виконати завдання: вказівним та середнім пальцем, нібито крокуючи, рухатись: піднятись на першу сходинку; опуститись на дві сходинки нижче; опуститись вниз на стількі кроків, скільки пальців покажу; піднятись вгору через одну сходинку.

5.Завдання №3,4 уКнизі дошкільника.

6.Гра з паличками Кюїзенера.

Запропонуйте дитині пограти з паличками, викладаючи різні варіанти сходинок – за кольорами, розміром; пофантазуйте разом, для кого вони знадобляться.

 

Вихователі Силка О.Д., Друк Л.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *