17.06.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Сходинки: мої досягнення”(підтема “Зверху донизу і навпаки”).
1.Слухання оповідання М.Носова “Сходи”.
– Що робив Петрик на сходах? Чи добре хлопчик вміє лічити? Хто його навчив лічити? Як ти думаєш, скільки хлопчику років?
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3725
2.Дидактична вправа “Полічи предмети”.
Запропонуйте дитині полічити предмети у кімнаті – ляльки, машини, полички у шафі.
3.Бесіда “Для чого потрібні сходинки”.
– Для чого потрібні сходи?(Підійматися, спускатися, добиратися у важкодоступні місця). Де не можна обійтися без сходів?(У багатоповерхівці, під час ремонту). Які бувають сходи за призначенням?(Пожежні, дитячі на майданчику, мотузкові на кораблі).
4.Гра з лічильними паличками “Вище – нижче”.
Запропонуйте дитині пограти – викласти сходи з паличок та виконати завдання: вказівним та середнім пальцем, нібито крокуючи, рухатись: піднятись на першу сходинку; опуститись на дві сходинки нижче; опуститись вниз на стількі кроків, скільки пальців покажу; піднятись вгору через одну сходинку.
5.Завдання №3,4 уКнизі дошкільника.
6.Гра з паличками Кюїзенера.
Запропонуйте дитині пограти з паличками, викладаючи різні варіанти сходинок – за кольорами, розміром; пофантазуйте разом, для кого вони знадобляться.
Вихователі Силка О.Д., Друк Л.В.