12.10.22р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Кольоровий світ”(підтема”Синя блакить”).
1. – Доброго дня, шановні батьки і діти. Сьогодні ми продовжимо закріплювати синій колір. Придумайте дитині синій «знак» – елемент синього в одязі, синій браслет або синій значок на кофтинку, повідомте, що сьогодні вона – дельфін і мандрує по синьому морю.
2.Привітайтесь віршиком з дитиною та запропонуйте їй виконати відповідні рухи.
– Встав раненько – посміхнись!(посміхнутись на всі сторони)
Бо чудово в світі жити!(пальчик вгору)
В синє небо подивись.(потягнутись вгору)
Й починай добро творити!(обійнятись)
3.Рухлива вправа «Хвилі». Заохочте дитину стати в коло, взятись за руки, імітуючи «хвилі», задавайте розмір, темп «хвиль», по черзі піднімаючи руки догори.
4.Малювання «Сині хвильки». Розгляньте з дитиною серію зображень про море, зверніть увагу на колір та відтінки хвиль – сині, блакитні, темні, світлі. Запропонуйте дитині розфарбувати хвильки різними відтінками на папері. За потреби допоможіть їй, підхваліть.
5.Будівельна гра «Корабель». Запитайте у дитини, що можна побачити в морі?(Рибок, дельфінів, човник). Запропонуйте збудувати разом корабель з великих кубів та поплавати на ньому, назвавши те, що можна побачити в морі.
6.Тренування «На кораблі» – запропонуйте дитині розкласти мотузкову драбину на підлозі, пострибати по ній, походити, переступаючи через мотузки.
7.Вправа “Хвилі” – налийте в пляшку води, додайте синю фарбу, міцно закрийте та покрутіть пляшку, щоб в ній утворились “хвильки”; поспостерігайте за ними.
Вихователі Силка О.Д., Скидан В.М., асистент вихователя Бондаренко Н.М.