08.11.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Різні домівки” підтема “Де живуть злагода й затишок?”.

1. Проведіть голосування, чим краще зігріватись: спортом, під ковдрою, у маминих обіймах, біля обігрівача, чаєм. Організуйте роботу енергетичних інспекторів, які з’ясують, де у групі втрачається тепло. Проведіть “теплий” ритуал зустрічі нового дня: долонька до долоньки, носики до носиків, і вушко до вушка, плече до плеча, колінце до колінця – обійміться разом. 

2.Покажіть дітям два однакових камінчики (гальки). Та запитайте:

-Чим вони відрізняються один від одного?

-Що робити якщо не можна знайти різницю? (Один камінчик теплий, другий – холодний). Це можна визначити на дотик. Попросіть вибрати теплі камінці.

-Чи можна вибрати теплі камінці, не торкаючись їх? (Повітря біля камінців – тепле).

-Які почуття та емоції виникають при торканні до теплого камінчика?

-За яких умов камінчики можуть стати теплими?

-Чи швидко охолоджується?

-Яку користь можуть принести теплі камінчики?

 

3. Запропонуйте дітям розглянути ілюстрацію будинку і назвати те, що робить будинок теплим: щільні  вікна і двері, батареї, піч, прибори, які нагрівають воду і повітря. Розпитайте, що робить теплим власний дім дітей, як батьки зігрівають рідних у холоди.

 

 

4. Пограйте з теплим шаликом. Нехай дитина  спочатку відбіжить віт вас а потім спробуйте огорнути її  теплою шаллю. Обговоріть, що більше зігріває: теплі стосунки чи шаль. Проведіть дослід із грілкою: “Чому не можна зігріти багатьох однією грілкою.

 

 

 

5.Прочитайте коротеньку історію “Ромашки в січні” М. Пляцковського з опорою на ілюстрації, щоб потім обговорити, що може зігрівати взимку не менш, ніж батарея. 

Щеня Тявко і каченя Крячик дивилися, як на дворі кружляють сніжинки, і щулилися від морозу.

Сонечко на згадку

– Холодно! – клацнуло зубами щеня.

– Влітку, звичайно, тепліше… – сказало каченя і сховало дзьоб під крило.

– А ти хочеш, щоб зараз літо настало? – запитав Тявко.

– Зараз? Відразу?

– Звичайно!

– Хочу. Але так не буває…

Щеня дістало аркуш паперу та коробку з різнокольоровими олівцями. Через кілька хвилин воно показало свій малюнок змерзлому Крячику.

На аркуші зеленіла трава і всюди світилися маленькі сонечка ромашок. А над ними в кутку малюнка блищало справжнє літнє сонце.

– Це ти добре придумав! – похвалило Тявка каченя. – Я ніколи ще не бачив ромашок… в січні!

На землю, як і раніше, падав сніг. Щеня і каченя дивилися на веселі квіти, і здавалося їм, що настало гарне й тепле ромашкове літо. І стало їм обом дуже тепло.

Сонечко на згадку

6. Сконструюйте з коробки з-під взуття камін, покладіть камінці (їх можна пофарбувати червоним кольором) та зробіть вогники з червоного паперу. 

7. Набір розвивальних завдань. Картка № 25. 

 

Вихователь Ніколаєнко І.А.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *