29.12.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою « Світ великий і малий ( міста, країни, люди)» (підтема” Будуємо сонячне місто. (2 день) “).
1.Шановні батьки, запропонуйте дитині придумати власне місто, вигадати вулиці, споруди, які будуть на них розміщені. Потурбуйтесь, щоб у місті, яке створить дитина, знайшлося місце для рослин, тварин, музичних інструментів, а також для школи. Місту та його мешканцям потрібен парк. Потурбуйтесь, щоб дитина зробила рекламу місту та путівник для гостей. Можливо у вигаданому місті знайдеться місце для аеропорту. Нагадайте, що треба потурбуватися про людей з обмеженими можливостями. Будьте готові підтримати ініціативу дитини і розгорнути роботу із заповнення карти- плану.
- Обговоріть з дитиною можливість створення у вашому місті Будинку для друзів.
- Сконструюйте з кольорового паперу будиночки.
4.Запросіть дитину придумати та зафіксувати на папері найважливіші символи міста: прапор, герб, головну пісню, правила проживання ( що можна, а що заборонено робити). Дайте можливість дитині пофантазувати, ким би вона могла там працювати.
5.Дидактичні ігри та вправи :
Що зайве? Чому?
а) Морква, огірок, капуста, яблуко, помідор.
б) Зошит, ручка, пенал, гумка, газета, олівець.
Знайти звук [л]:
– Лелеки, лелеки, куди ви літали?
– За море, далеко, – лелеки сказали.
Назвати ознаки предмета:
Кавун ( який?) – круглий, смугастий, зелений, солодкий.
Лисиця( яка?) – руда, хитра.
Назвати предмети, які входять в групу:
Меблі – … ( диван, ліжко, стіл, стілець).
Посуд – … ( тарілка, каструля, сковорода).
Фрукти – … (яблука, сливи, груші, абрикоси).
Хто яку роботу виконує?
Лікар – … ( лікує людей).
Пекар – … ( пече хліб).
Учитель – … ( навчає дітей).
Хлібороб – … ( вирощує хліб).
Хто це? Що це?
Назвати предмет за його ознаками:
а) руда, хитра -… ( лисиця):
б) жовтий, кислий, корисний – … ( лимон):
в) полохливий, довговухий, куцохвостий – … ( заєць).
Підготувала вихователь Олена ТРОХИМЧУК.