22.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Посуд на кухні”. Підтема: ”Заходимо на кухню”.
1.Доброго ранку, шпновні батьки і діти. Зверніть увагу на природні зміни, що відбуваються, запитайте, чи помітили діти на вулиці пташок, чи чули їх спів? Обговоріть доглядання за годівничкою, запропонуйте поспостерігати за пташками під час пригулянки. Зауважте, що годівничка- це своєрідна кухня для пташок. порахуйте, скільки тижнів минуло з початку зими.
2.Проведіть ігрову вправу “Ліпимо вареники”, дитина виконує самомасаж, імітуючи послідовні дії в ліпленні вареників.З чим ви варите вареники? Яка улюблена начинка?
3.Розгляньте коректурну таблицю “Посуд і обладнання”. Уточнітиь- обладнання допомагає готувати, а посуд- зберігати їжу. Є посуд для приготування, а є для їжі.
-Який посуд не годиться для приготування на плиті?
-З якого посуду незручно та й небезпечно їсти?
4.Розгляньте разом з дітьми сюжетну картину “Кухня. Готуємо обід з мамою”.
-Що відбувається на картині?
-Як ви дізналися, що господиня готує обід?
-Що вам про це нагадало?
-Що ще можна приготувати з овочів, що на столі?
-Як ви думаєте, що вариться в каструлі?
-Назвіть кухонні предмети, без яких господарці не обійтись на кухні?
5.Проведіть мовленнєву гру “Добери слово”.Різні прилади на кухні для різних способів приготування, то ж і страви виходять різними:
_У каструлі- що робляить? (варять). То ж картопля-варена.
-У духовці- що роблять? (печуть). То ж картопля- печена. А на сковорідці_ смажена.
6.Поговоріть про вживання корисних страв і напоїв для збереження здоров’я. Запропонуйте дитині приготувати напій з малиною і лимоном.
7.Набір розвивальних завдань- картка №61.
Вихователь: Валентина СКІДАН.