27.03.2024р.- Реалізуємо завдання за темою “Сходинки: мої досягнення “( підтема “Зверху донизу і навпаки “).
- Шановні батьки, запропонуйте дитині перелічити предмети в кімнаті ( ляльки, машинки, картини, полиці у шафі, будівельний матеріал, книжки). Порадьте лічити пошепки.
- З’ясуйте разом з дитиною призначення сходів ( у багатоповерхівці, у поїзді, під час ремонту, на кораблі, на ігровому майданчику); якими різними бувають сходи за призначенням ( пожежні, дитячі на майданчику, спортивні, мотузкові сходи на вітрильнику, у багатоповерхівках, на вулицях – Потьомкінські сходи в Одесі), за формою ( прямі, гвинтові, з поворотами, драбина).
- Запропонуйте дитині гру із лічильних паличок ” Вище – нижче”.
На поверхні столу з паличок дитина викладає свої сходи ( до 10 сходинок). Далі діє за вказівками дорослого, при цьому треба рухатись по сходам вказівним і середнім пальцями , нібито крокувати:
– Показати картку з цифрою”5″. -Піднятися по сходах на одну сходинку менше, ніж на картці.
-Спуститись на дві сходинки нижче, ніж на картці “7”.
-Показати дві картки “3” і “1”, треба піднятися вгору по сходам , кількість сходинок рівна сумі цих чисел.
-Показати картку “10” – рухатися вниз на п’ять сходинок. Запитайте, на якій сходинці опинились, чому.
-Показати “0” -що це означає?( спуститись зі сходів вниз).
-Запропонуйте рухатись через одну сходинку вгору: показати число “3”. Визначте, на якій сходинці ви опинились ( на шостій).
Завдання можна варіювати, ускладнюючи залежно від підготовленості дитини.
- Попросіть дитину пригадати, в яких ситуаціях їй доводилось підніматися і спускатися сходами. У який спосіб вона це робила?
- На прогулянці знайдіть сходи. Запропонуйте дитині вирішити ці завдання на додавання і віднімання і стати на таку сходинку, яка відповідає відповіді.
Підготувала вихователь Олена Трохимчук.