19.03.2020р. – Працюємо над автоматизацією звука [ Л ]. Логопедична група “Грайлики”
Шановні батьки, разом з дітьми попрацюємо над вимовою звука [ Л ]
1 Завдання. Послухай віршик. Який звук ти чуєш найчастіше?
Лиска лащить лисеня, лось лоскоче лосеня
А левиця лапою левенятко ляпає.
2 Завдання. Прослухати вірш і визначити, який спільний склад зустрічається у словах кожного рядку?
Лама, ластівка, мітла – у словах ми чуєм….(ла).
Лото, ложка, лом, село – у словах ми чуєм…(ло).
Липа, листя, лин, столи – у словах ми чуєм…(ли).
Тюленя лежить мале – а тепер ми чуєм…(ле).
3 Завдання. Чітко вимовляй звук [ Л ] у чистомовках. (Чистомовки повторювати за дорослим)
Ла – ла – ла, ла – ла – ла – лампа, лапа, лан, смола.
Ло – ло – ло, ло -ло – ло – ложка, локон, лом, село.
Ле – ле – ле, ле – ле – ле – легені, лезо і желе.
Ли – ли – ли, ли – ли – ли – листя, липа, лин, столи.
Ле -ле – ле, ле – ле – ле – лебедятко он мале.
Ал – ал – ал, ал – ал – ал – бал, овал, пена, вокзал.
4 Завдання. Вивчи напам’ять.
1) У неділю напечу малюкам по калачу,
Випікайтесь, калачі, у натопленій печі.
2) А вже тепло-тепло, зникли ходода
Кличуть нас до себе сонце і вода!
МАТЕРІАЛ ПІДГОТУВАЛА
ВЧИТЕЛЬ – ЛОГОПЕД САСОВА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА