02.04.2020 р.- Реалізуємо освітні завдання за темою “Звірі” ( підтема “Дикі тварини нашої місцевості”)
Доброго дня, малята та дорослі. Пропонуємо вам зануритися у тваринний світ нашої місцевості.
Завдання І
1.Поговоріть про диких тварин.
2.Розгляньте ілюстрації із зображенням тварин, кого впізнали?
Запропонуйте вашій дитині намалювати білочку відбитком зім’ятого паперу.
Для роботи вам знадобиться: аркуш паперу із зображенням білки, гуаш оранжевого кольору, серветки, вода.
1.Запропонуйте малюку відгадати загадку.
Хто по ялинках гордо скаче,
І злітає на дуби?
Хто в дуплі горішки ховає,
Сушить ягоди, гриби? (Білочка)
2.Бесіда про лісову тваринку.
-Звичайно, це білочка
-Скажи, а де живе білочка?
– А яка у білочки шубка?
-Що у білочки на вушках?
Що любить білочка їсти?
3.Трішки відпочиньте і зробіть пальчикову гімнастику.
Аркуш паперу ми стискаємо,
І долоньки розминаємо.
Ми, намагаємося, катаємо,
Дружно в кульку перетворюємо.
Не дамо йому нудьгувати,
Будемо їм ми малювати.
4.Давай спробуємо намалювати таку білочку разом. А потім покажемо татусю.
Подивися, у мене є на аркуші паперу зображення білочки, але воно не розфарбоване. Яким кольором ми будемо розфарбовувати нашу білочку?
Так, сьогодні будемо розфарбовувати білочку незвичайним способом – не пензликом, а зім’ятим папером, залишаючи відбиток. Для цього в нас є аркуш паперу, ми його повинні зім’яти в кульку. Потім вмочаємо паперову кульку у фарбу, лівою рукою притримуємо листок із зображенням білочки та розфарбовуємо її помаранчевою фарбою, залишаючи відбиток.
Не забудьте принести роботу до дитячого садочку.
Вихователь: Істифєєва А.В.
Завдання ІІ.
1.Пропоную вам розглянути картину « Дикі тварини нашої місцевості».
- Кого ви бачите на картині?
- Що вини роблять?
- Як ви думаєте, чи радіють тварини весні? Чому?
- Розкажи, що ти знаєш про те, як поводяться тварини на весні, що їдять…?
Почитайте віршики. Запитайте, про кого розповідається у вірші?
Білка
Хвіст трубою, спритні ніжки –
Плиг із гілки на сучок!
Носить білочка горішки
В золотий свій сундучок.
В неї очі, мов горішки,
Кожушинка хутряна,
Гострі вушка, наче ріжки,
У дуплі живе вона.
Л. Куліш – Зіньків
Налякали
Бідний зайчик в лісі охав:
Що з’явилося з- під моху,
Жовте – жовте невеличке…
Хто ти будеш? – Я лисичка!
Куцохвостик раптом – скік:
Налякавсь і в поле втік.
Обговоріть прислів я та поясніть їх значення:
«Крутиться , як білка в колесі»
«Не давай зайцеві моркву стерегти»
«Лисиця хвостом сліди замітає»
2.Запропонуйте пограти в дидактичну гру «Хто?» Поясніть дитині , що всі назви диких тварин означають живих істот і відповідають на запитання хто?
Наприклад: Хто? – білка.
3.Дидактична гра «Чиє житло?» У цій грі діти вчаться називати місце, де живуть дикі тварини. Наприклад: Білка живе у … (дуплі).
- Попрацюйте з таблицею « Знайди тварин».
Інтелектуально – мовленнєві завдання
«Назви»
- Знайди всіх тварин і назви.
- Назви тварин нашої місцевості.
- Назви великих тварин.
- Назви маленьких тварин.
«Здогадайся про кого я говорю»
Ця тварина має довгі вуха , швидко бігає.
Тварина хижак, злий, швидко бігає, живе в зграї.
Ця тварина має пухнастий хвіст, прудко стрибає по деревах.
«Порахуй диких тварин».
«Знайди найбільшого, найменшого».
Якщо малюк втомився зробіть фізкультхилинку.
У вечірні години запропонуйте дитині помалювати на тлі з манної крупи , це не складно: у лоток ми насипаємо манну крупу і пропонуємо дитині помалювати пальчиком, створюючи образи диких тварин.
Вихователь: Гнойова Т. П.