02.04.2020 р.- Реалізуємо освітні завдання за темою “Звірі” ( підтема “Дикі тварини нашої місцевості”)

Доброго дня, малята та дорослі. Пропонуємо вам зануритися у тваринний світ нашої місцевості.

Завдання І

1.Поговоріть  про диких тварин.

 

2.Розгляньте ілюстрації із зображенням тварин, кого впізнали?

Запропонуйте вашій дитині  намалювати білочку відбитком зім’ятого паперу.

Для роботи вам знадобиться:  аркуш паперу із зображенням білки, гуаш оранжевого кольору, серветки, вода.

1.Запропонуйте малюку відгадати загадку.

Хто по ялинках гордо скаче,

І злітає на дуби?

Хто в дуплі горішки ховає,

Сушить ягоди, гриби?  (Білочка)

 

 

 

 

 

2.Бесіда про лісову тваринку.

-Звичайно, це білочка

-Скажи, а де живе білочка?

– А яка у білочки шубка?

-Що у білочки на вушках?

Що любить білочка їсти?

3.Трішки відпочиньте і зробіть пальчикову гімнастику.

Аркуш паперу ми стискаємо,

І долоньки розминаємо.

Ми, намагаємося, катаємо,

Дружно в кульку перетворюємо.

Не дамо йому нудьгувати,

Будемо їм ми малювати.

4.Давай спробуємо намалювати таку білочку разом. А потім покажемо татусю.

Подивися, у мене є на аркуші паперу зображення білочки, але воно не розфарбоване. Яким кольором ми будемо розфарбовувати нашу білочку?

Так, сьогодні будемо розфарбовувати білочку  незвичайним способом – не пензликом, а зім’ятим папером, залишаючи відбиток.  Для цього в нас  є аркуш паперу, ми його повинні зім’яти в кульку. Потім вмочаємо паперову кульку  у фарбу, лівою рукою  притримуємо  листок із зображенням білочки та розфарбовуємо  її помаранчевою фарбою, залишаючи відбиток.

Не забудьте принести роботу до дитячого садочку.

Вихователь: Істифєєва А.В.

      Завдання ІІ.

 

1.Пропоную вам розглянути картину « Дикі тварини нашої місцевості».

  • Кого ви бачите на картині?
  • Що вини роблять?
  • Як ви думаєте, чи радіють тварини весні? Чому?
  • Розкажи, що ти знаєш про  те, як поводяться тварини на весні, що їдять…?

Почитайте віршики. Запитайте, про кого розповідається у  вірші?

Білка

Бойко Григорій

Хвіст трубою, спритні ніжки –
Плиг із гілки на сучок!
Носить білочка горішки
В золотий свій сундучок.

В неї очі, мов горішки,
Кожушинка хутряна,
Гострі вушка, наче ріжки,
У дуплі живе вона.

Л. Куліш – Зіньків

Налякали

Бідний зайчик в лісі охав:

Що з’явилося з- під моху,

Жовте – жовте невеличке…

Хто ти будеш? – Я лисичка!

Куцохвостик раптом – скік:

Налякавсь і в поле втік.

Обговоріть прислів я та поясніть їх значення:

«Крутиться , як білка в колесі»

«Не давай зайцеві моркву стерегти»

«Лисиця хвостом сліди замітає»

2.Запропонуйте пограти в дидактичну гру «Хто?» Поясніть дитині , що всі назви диких тварин означають живих  істот  і відповідають на запитання хто?

Наприклад: Хто? – білка.

3.Дидактична гра «Чиє житло?» У цій грі діти вчаться називати місце, де живуть дикі тварини. Наприклад: Білка живе у … (дуплі).

  1. Попрацюйте з таблицею « Знайди  тварин». 

Інтелектуально – мовленнєві завдання

                        «Назви»

  • Знайди всіх тварин і назви.
  • Назви тварин нашої місцевості.
  • Назви великих тварин.
  • Назви маленьких тварин.

«Здогадайся про кого я говорю»

Ця тварина має довгі вуха , швидко бігає.

Тварина хижак, злий, швидко бігає, живе в зграї.

Ця тварина має пухнастий хвіст, прудко стрибає по деревах.

«Порахуй диких тварин».

«Знайди найбільшого, найменшого».

 Якщо малюк втомився  зробіть фізкультхилинку.

 

 

 У вечірні години запропонуйте дитині помалювати на тлі з манної крупи , це не складно: у лоток ми насипаємо манну крупу  і пропонуємо дитині  помалювати пальчиком, створюючи образи диких тварин.

 

Вихователь: Гнойова Т. П.      

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *