03.04.2020 р.- Реалізуємо освітні завдання за темою “Звірі” (підтема “Люди, які допомагають тваринам”)

Добрий день, шановні батьки і діти! Маю надію , що ви всі здорові і дотримуєтесь правил карантину. Це важливо бути здоровим!

Сьогодні я пропоную вам попрацювати за темою «Люди, які допомагають тваринам».

Завдання №1

А чи знаєте ви, чому і як потрібно допомагати тваринам? 

1.Розкажіть малюкові «Що таке Червона книга»

Розповідь про Червону книгу для дітей

Давним-давно на планеті Земля жили тварини, птиці та риби, яких зараз вже не знайти. Були і рослини, які тепер на Землі не ростуть. Так сталося в більшості своїй через жадібність людини. Заводи і фабрики отруюють воду і повітря. Звірі, що мають гарне хутро або шкіру, зникають. Є види риби і види птахів, які повністю зникли з Землі, тому що людина вирішила збагатитися за рахунок їх смачного м’яса або за рахунок інших чудових якостей. Наприклад, за рахунок гарного оперення. Ліси вирубуються через видобуток деревини. Для деяких видів трав умови лісу були необхідні для виживання. Та й багато дерев і чагарників могли жити тільки в лісі. Вчені підрахували, що за останні 400 років зникло більше 150 видів тварин і рослин! Тоді захисники природи вирішили об’єднатися і почати боротьбу з кривдниками нашої планети. Вони створили міжнародний союз охорони природи, який з 1966 року став видавати Червону книгу. Книгу вирішили так назвати за пропозицією ватажка спеціальної комісії союзу охорони природи Пітера Скота. Він вважав, що червоний колір – це колір небезпеки і він по-особливому привертає увагу і підкреслює важливість. Червона книга знаходиться в Швейцарії в м. Моржі. У цю книгу до цього дня заносяться назви видів тварин і рослин, яких на Землі залишилося дуже мало, і тому вони потребують особливого захисту. Любителі природи оберігають вимираючі види від браконьєрів, від хвороб, від голоду і поганих умов природи. Взимку види рослин, тварин і птахів, занесених до Червоної книги, підгодовують. Влітку рятують від спраги. Якщо тварини захворіли, то їх намагаються вилікувати. Для того, щоб допомогти вижити рідкісним рослинам і тваринам, люди створили для них спеціальні парки і заповідники. У них категорично забороняється полювати або збирати трави. Якщо людина буде вести полювання на тварин чи птахів на території заповідника, то вона буде вважатися браконьєром. Браконьєрів карають: виписують великі штрафи або можуть посадити до в’язниці. Браконьєри – це такі люди, які полюють на тварин, птахів, риб і знищують рослини, занесені до Червоної книги. До браконьєрів так само відносять людей, які ловлять будь-яку рибу забороненими видами лову або полюють на будь-яких тварин в заборонений для цього період часу. Найпершими тваринами, занесеними до Червоної книги, стали морські корови. Вперше цих дивних  тварин виявила експедиція мандрівників під проводом Берінга. Морські корови паслися в зарослях морської капусти. Тварини були схожі на нинішніх тюленів і вели себе з людьми дуже дружелюбно. Вони зовсім не боялися і сміливо підпливали до човнів. Така безтурботна довірливість згубила морських корів. За 200 років людина повністю винищила цей вид тварин.

Джерело: https://dovidka.biz.ua/rozpovid-pro-chervonu-knigu-dityam/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

 

Чому потрібно охороняти тварин?

2.Познайомте малюка з професіями людей, що покликані допомагати тваринам , це професія еколога, ветеринара, лісника. 

 

             

3.Прочитайте оповідання  В.Сухомлинського «Дивний мисливець».

Живе у нашому селі дід Максим. Усі кажуть: дід – мисливець. Як тільки починається полювання на зайців чи на качок, дід щодня йде з рушницею до лісу.

Виходить із дому рано вранці, а повертається ввечері. Але що це за дивний мисливець такий! Ніколи не несе додому ні зайця, ні качки. Приходить із порожньою торбою.

Одного разу приніс дід Максим зайченя маленьке. Знайшов під кущем. У зайченяти була зламана ніжка. Дід зробив із двох гілочок пов’язку, забинтував ніжку. Через тиждень ніжка зрослася, і дід відніс зайченя у поле.

Чого ж це дід Максим такий невдаха? Пішли одного разу слідом за дідом, захотілося подивитись, як же він полює. Бачать: поклав дід рушницю, а сам ходить лісом та и розкладає під кущами сіно зайцям. Зрозуміли тоді, чому дід Максим дивний мисливець.

Запитайте, чи зрозуміла дитина, чому дід Максим дивний мисливець?

4.Вправи на закріплення:

«Як ти думаєш…?»

 

 

«Хто допоможе цим тваринам?»

 

 

«Як ти можеш допомогти тваринам?»

 

 

5.Вивчить правила поведінки в природі.       

6.Ознайомтесь з пам’яткою. 

 

Вихователь : Гнойова Т. П.

Завдання №2

1.Розучіть з дітьми скоромовку.

2.Вправа «Скажи навпаки». Закінчи речення:

Лось великий, а заєць … .            У вовка хвіст довгий, а у ведмедя … .

Білка слабка, а вовк … .               Лисиця — хижа тварина, а заєць — ….

3.Вправа «Нісенітниці».

Подивися на картинку. Розкажи, чого не буває. А як має бути насправді?

4. Разом з малюком пограйте в гру складання пазлів.

Вихователь: Істифєєва А.В.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *