02.05.2022р.-Спочатку-потім

Завдання 1.

Шановні батьки, покажіть зайчика, який завітав у гості. Запропонуйте дитині  розповісти йому, що ви робите впродовж дня. Спонукайте дитину до формулювання речень із використанням слів «спочатку»,  «потім”(спочатку снідаємо, а потім будемо малювати; спочатку одягаємось, а потім йдемо гуляти  тощо).

Завдання 2.

Познайомте дитину з віршем Г. Чубач «Зайчик», малюючи на аркуші символічні позначки (трикутник із колом – Зіна; коло з вушками – зайчик; півколо – корзинка; трикутник – хустинка).

Зіна в зарослі пішла,

Зіна зайчика знайшла,

Заховала у корзинку,

Зверху кинула хустинку.

Зайчик хитрий був, як лис:

З під хустинки втік у ліс.

Після читання вірша запросіть дитину розповісти, використовуючи позначки та спеціальні слова (спочатку, потім, раніше), що в цій історії відбулося.

Завдання 3.

Розгляньте з дитиною сюжетні картинки: їжачок саджає зернятко, поливає землю водичкою, спостерігає, як росте дерево, їсть яблучко. Попросіть дитину впорядкувати картинки, визначити, що спочатку, що потім; спонукайте дитину до коротких словесних пояснень послідовності дій у часі.

Завдання 4.

Пограйте в гру – руханку за віршем Я. Яковенко «Жираф».

На базарі жираф (стають навшпиньки)

Вибирає теплий шарф (дивляться праворуч, ліворуч).

Переміряв чималенько – (погладжують себе по шиї),

Всі шарфи коротенькі (розводять руки, імітуючи жест «на жаль»).

Є великі, (руки у різнобіч),

Є маленькі (долоньки до долоньки),

Є широкі (руки у різнобіч),

Є вузенькі (долонька до долоньки).

Є блискучі, наче змії (хвиля тілом, ліхтарики руками)

Та нема на довгу шию (розводять руки, імітуючи жест «на жаль»).

І, нарешті, в продавщиці

Він купив дві гострі спиці (рух ножиці)

І тепер собі жираф дома в’яже довгий шарф

(рука за руку зігнуті в ліктях, намотують ниточки)

Завдання 5.

Запропонуйте  дитині розглянути та назвати продукти: хліб, крекер, сир, помідор, салат, м’ясо. Разом з дитиною складіть різні види бутербродів, промовляючи слова: спочатку, потім.

Завдання 6.

Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінці 54

Підготували вихователі:  Іщенко О.М., Трохимчук О.І.

 

Вправи для дітей з особливими освітніми потребами:

    • Гра «Подарунок ляльці»

    Мета: закріпити поняття про колір.
    Матеріал: лялька, кружки основних кольорів – білого, чорного, червоного, синього, жовтого, зеленого (по 2 шт.).
    Хід:
    а) Спочатку запропонує назвати, якого кольору кружок Ви даєте дає ляльці.
    б) Попросіть дитину дати ляльці червоний (зелений, синій…) кружок.
    в) Покажіть дитині червоний (зелений, синій…) кружок і попросіть її «Дай ляльці такий же самий кружок».

  1. Гра «Весела пташка»
    Мета: закріпити знання про розташування предметів в просторі; розуміння та вживання простих прийменників в, на, під, за.
    Матеріал: дві іграшки-пташки, іграшкові меблі (шафа, стіл, стілець).
    Хід:
    а) Дві пташки, Ваша і дитини, літають. Дитина повторює дії за Вами.
    б) Ви говорите, куди полетіла пташка – вгору, вниз, а дитина виконує дію.
    в) Дія навпаки: «А зараз пташка літатиме, а ти скажеш, куди вона полетіла».
    г) Запропонуйте заховати пташку за шафу, в шафу, посадити на стіл, стілець, під стілець і т. д.
  2. Виконання простих побутових інструкцій
    Мета: формувати здатність дитини розуміти часто використовувані в побуті слова, виконувати прості словесні інструкції.
    Хід:Розуміння дитиною цілісних словосполучень, які вона могла багато раз чути. Запропонувати їй виконати відповідні дії, наприклад:- поцілувати маму;
    – обійняти тата;
    – пограти в ладоньки;
    – закрити очі;
    – помахати ручкою;
    – узяти маму за руку і йти до столу і т. д.
    2) Закріпити назви знайомих іграшок. З’ясувати, чи може дитина показати частини свого тіла і частини тіла ляльки або іграшкової тварини:
    – Покажи зайчика, собачку, машину, ляльку.
    – Візьми ляльку.
    – Дай мені ляльку.
    – Покажи, де у ляльки голова. А де в тебе голівка?

    Підготувала асистент вихователя: Фурса А.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *