03.06.2022р.Корисна прогулянка”Вітер-пустунець”

Доброго дня, шановні батьки та діти.

Запрошуємо вас на прогулянку, де ми дізнаємося про користь вітру та  чистого повітря.

Мета сьогоднішньої прогулянки  поширити знання малюка про вітер:  як дізнатися, чи є вітер надворі; пояснити , що повітря існує навколо нас; вітер може бути корисним для здоров’я так і небезпечним, розвивати допитливість.

 

Розпочніть свою прогулянку із загадок:

Летить коник, басує,

Полем-долом пустує.

Ніхто його не спіймає

І ніхто не загнуздає.

(Вітер)

Листя у танок припросить,
Віти справно погойдає.
Взимку дує – сніг розносить,
Шапки із голів зриває…    (Вітер)

 

Проведіть коротку бесіду.

— Про що ця загадка?

— А що таке вітер? Так, це, звичайно, рух повітря.

— А яке повітря зараз?

— Чи бачиш ти його? Відчуваєш?

— Для чого потрібне повітря живим організмам? А людям?

— Які ти знаєш властивості повітря? — Чи є вітер зараз? Як ти дізнався?

— Який він?

— Який вітер буває взимку?

— Чи буває у вітра настрій?

— Який настрій у нього зараз?

Підсумуйте : вітер може бути  лагідним, теплим, сильним, могутнім, руйнівним.

Використайте віршик :

Грає літній вітерець,
Пурхнув з гілки горобець,
Вітер зазирнув в квітник,
Ніби справжній садівник,
Розгулявся у полях,
Ось шумить він вже в гаях.
Тут і там, він скрізь кружляє,
Ніби з літом розмовляє.                 Елена Эрато

Щоб малюку було зрозуміліше, запросіть його переглянути розвивальне відео

« Повітря”

Загостріть увагу малюка на тому, що люди здавна шанували і обожнювали вітер, про нього складкно багато казок, легенд, загадок , приказок, прикмет . Згадайте деякі з них:

– Крутить вертить з города летить.

– За вітром в полі не вгонишся.

Мов червоні квіти, хмари в небі синім,отже, завтра, буде вітер сильний.

Запропонуйте визначити напрям вітру за допомогою  стрічок.

Дайте малюку можливість пограти зі стрічкою .

 Дидактична гра «Літає — не літає»

Дорослий називає предмети, які можуть літати і які не можуть. Якщо предмети можуть літати, дитина кружляє. Якщо предмети не можуть літати, стоїть спокійно.

Проведіть цікаві досліди:

  1. Склавши у трубочку губи, з силою втягнути повітря. Повітряний струм “звучить” і відчувається на губах.
  2. Наберіть у склянку води. Запропонуйте дитині кинути у склянку з водою камінці. Що утворилося навколо камінців? Що це за бульбашки? Це повітря.

Висновок.

Повітря існує скрізь.

Розкажіть використовуючи ілюстрації  , що вітер може бути корисним для живої природи та здоров’я людей. Щоб бути сильним та здоровим і не хворіти треба загартовуватись чистим повітрям в різні пори року, багато часу проводити на свіжому повітрі, граючись у рухливі ігри . Перебуваючи на свіжому повітрі під час прогулянки треба , щоб одяг та взуття були зручними і відповідали погоді.

     

А може і завдавати великої шкоди( бути руйнівним), як природі так і бути небезпечним для здоров’я людей.

       

 Нагадайте дитині корисне правило «Щоб зберегти своє життя і здоров’я не треба виходити на вулицю, коли там вирує сильний вітер».

Повернувшись з прогулянки, розгляньте з малюком  плакат, дайте відповіді на запитання та змайструйте вітрячка для веселих ігор дитини на свіжому повітрі.

     

Бажаємо приємної та корисної прогулянки з малюком.

Вихователі: Гнойова Т. П., Грицюк Т. І. .

     

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *