07.11.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою « Етикет – правила культурного спілкування» (підтема «Команда і прохання»).

  1. Шановні батьки, розгляньте з дитиною ілюстрації за темою

 ” Посварились – помирились”.

 

Зауважте, як добре бути з іншими в дружніх стосунках і попросіть пояснити, як цьому допомагає ввічливість.

2.Розкажіть дитині про те, що існує етикет у світі музики ( музичні вітання, відношення між музикантами, знання авторів музики та називання творів, етикет у хорі, танці, під час виконання творів, правила дарування аплодисментів).

 Повідомте про способи привітання в різних країнах світу . Так французьке вітання – коли торкаються один одного щоками і посилають у повітря поцілунки зі словами Comment ca va ( як справи?); В Ізраїлі  кажуть ” Мир вам!”; В Італії  Come sta, що значить : ” Як стоїш?”; у Новій Гвінеї звичай вітатися без слів, просто піднімаючи вгору брови; у Лапландії при зустрічі труться  один об одного носами. Незалежно від способу  привітання, воно має бути приємним і дарувати позитивний емоційний ” подарунок”, що супроводжується усмішкою.

      3.Обговоріть з дитиною значення слів ” прохання” і ” команда”. Запропонуйте продемонструвати, як саме звертаються з проханням і як звучить команда. Запитайте, що частіше звучить : прохання чи команда. Підтвердіть, що військові, як правило, використовують команди, а більшість людей – прохання.

4.Запропонуйте пограти у гру ” Долоньки”. Для цього на початку обведіть на картонній картці свої долоні, виріжте по контуру  і напишіть одну з цифр. Потім під музику рухаючись по кімнаті дитина з’єднує свою долоньку з іншою , рахує і називає суму, що утворилась .

5.Гра ” Доторкнись”.

Дитина вільно рухається кімнатою доки дорослий не просить :” Будь ласка, доторкнись до…( червоного, круглого, гострого, яскравого тощо).

6.Прочитайте оповідання В. Сухомлинського “Скажи людині: ” Доброго дня!”.

Лісовою стежинкою ідуть батько і маленький син. Довкола тиша, тільки чути, як десь далеко вистукує дятел та струмочок дзюркотить у лісовій гущавині.

Аж тут син побачив, що назустріч їм іде бабуся.

— Тату, куди бабуся йде? — питає син.

— Зустрічати або проводжати, — каже батько й усміхається. — Ось як ми зустрінемося з бабусею, ти й скажеш: “Доброго дня, бабусю!”

— Навіщо ж казати ці слова? — дивується син. — Ми ж її не знаємо.

— А ось зустрінемось, скажемо бабусі ці слова, тоді й побачиш, навіщо.

Ось і бабуся.

— Доброго дня, бабусю! — каже син.

— Доброго дня, — каже батько.

— Доброго вам здоров’я, — відповідає бабуся І усміхається.

І хлопчик побачив: усе довкола змінилось. Сонце засяяло яскравіше. Верховіттям дерев пробіг легенький вітерець, і листя заграло, затремтіло. У кущах заспівали пташки — раніше їх і не чути було.

На душі в хлопчика стало легко.

— Чому це воно так? — питається син.

— Бо ми побажали людині доброго дня.

7.Послухайте звукозапис ” 40 симфонії, соль – мінор, I частина” В Моцарта.

Підготувала вихователь Трохимчук О. І.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *