07.12.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою «Хочу і можу» (підтема «Ми-помічники»)

1.На початку заняття для зацікавлення дитини запропонуйте вправу на включення «Не скажу, а покажу» : дитина  зображає за допомогою жестів і рухів дії, характерні для домашньої роботи.
2.Поміркуйте разом: чи можуть бути буденні справи мами чи бабусі по дому лише її турботами? Розгляньте картинки таблиці «У кожного своï справи», попросіть дитину назвати, які обов’язки має кожен член родини. Які зі справ можна виконувати, а які-ні? Які справи важливі для всіх? Перелічіть разом, що саме робить матуся по господарству для всіх. Допоможіть дітям зробити висновок, чому ïй потрiбна допомога. Повправляйтеся у формулюванні висловлювання, як запропонувати матусí допомогу. Поговоріть про те, що діти можуть допомогти робити на кухні. Зауважте, що для справжньоï допомоги потрібна вправність та бажання.


3.Попросіть дитину розібрати змішанi квасолю і горох у дві чашки. Дитина може працювати лише пальчиками, а може використовувати пінцет.

4.Запросіть дитину пограти з предметами-помічниками на кухні. Розгляньте вибрані предмети та попросіть розповісти, з них які функції виконує. Попросіть згрупувати ці предмети. Проведіть гру «Вгадай за звучанням. Попередньо дайте дитині послухати, як звучать кухоннi предмети в умовах різних дій з ними (покласти, кинути, постукати тощо).


5. Запросіть  послухати в аудіозаписi казку братів Грімм «Горщик каші». По закінченню запитайте, чого вчить ця історія, Чи може людина допомагати сама собі?

6.Виконайте завдання.

Вихователь Олена Іщенко

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *