08.05.2025 р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Рух для здоров’я”(підтема “Корисні та шкідливі помічники по господарству”).
Доброго дня шановні батьки та діти.
1.Перегляньте разом з дитиною пізнавальне відео про побутову техніку, відгадайте загадки.
2.Гра “Корисне – шкідливе”.
Запропонуйте дитині по черзі назвати плюси та мінуси побутових пристроїв: пилосос – доглядає за підлогою, але шумить, важкий, але може їздити на колесах.
3.Бесіда “Безпека у побуті”. Розгляньте у кімнаті прилади та зауважте, що вони розташовані так, щоб не зашкодити людям: лампа – угорі, на стелі, праска захована у шафі. Розгляньте картки з технікою, розкажіть дитині, що люди використовували раніше замість них.(лампа – свічка).
4.Пограйте в гру «Вмикай помічника».
Поясніть дітям, що електричні прибори наші найкращі помічники у побуті. Діти по черзі перетворюються на: міксер, фен, пилосос, електроосвітлювач, домофон, тостер, холодильник, тощо
5.Організація дошки пропозицій “Як уникнути неприємностей під час використання побутових приладів”.
Напишіть на дошці або на великому аркуші правила: – Вчитися користуватися електричними приладами разом з батьками. Дітям заборонено розбирати електричні прилади. Користуватися приладами тільки в присутності батьків. Передивіться мультфільм з серії “Корисні підказки” про безпеку електроприладів.
Попросіть дитину приготувати для себе та дорослого тости або бутерброди. Допоможіть їй за потреби. Пофантазуйте, що б сказав тостер, якби вмів говорити. (Я вже втомився…Я радий вам допомогти…Я хочу, щоб мене почистили…тощо).
5.Мовленнєва гра “Добери потрібне слово”
Запропонуйте дитині підібрати дієслова до іменників-назв техніки.(Пилососить, прибирає…грає, розважає…світить…гріє…морозить, зберігає продукти…пере…готує…прасує…кип’ятить…сушить…миє посуд…).
Бажаємо приємного спілкування з дитиною.
Підготували:
-вихователі Валентина СКІДАН, Тетяна ГНОЙОВА, Людмила ДРУК;
-вчителі-логопеди: Наталія САСОВА, Наталія ФЕДИШИН.