11.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Пори року: їх ознаки і послідовність”.

Завдання 1.

Шановні батьки, запропонуйте дитині для розгляду ілюстрацію К. Каспаравічюса, розкажіть казочку за нею (попередньо підготуйте равлика і рамку  з флеш- набору 5.3-А).

У лісі жили равлики. Один равлик мешкав у хатинці на верхівці дерева, а другий – внизу. Повзали равлики один до одного у гості – ось так: вгору-вниз, знизу вгору.

Але равлики повзали так повільно, що не встигали побачити природу в різні пори року.

Розкажемо їм про пори року. Влітку -жарко, достигають суниці і квітують трави і квіти. Восени жовтіє і опадає з дерев листячко, виростають фрукти і гриби. Взимку стає холодно, а сніжок покриває всю землю. Весною теплішає, тане сніг, розпускаються перші квіти і зелені листочки.

Здивувалися равлики, що так багато цікавого навколо. І – попрямували далі: один равлик – до літа, а другий – до зими.

Літо, осінь, зима, весна – пори року.

Виконайте з дитиною завдання:

-Покажи равликів, їх хатки на дереві. Покажи пальчиком, як повзають равлики по дереву -вгору – вниз.

-Рамочкою ” знайди” літо на картині. Покажи суниці і квіти.

-” Піймай” рамочкою частину осені. Покажи гриби та листячко. Наведи рамочкою на частину зображення, де настала зима. Покажи сніжок. Знайди на картині весну – покажи зелені листочки на дереві.

-Допоможи  равлику швидко рухатися з літа в осінь, потім – до зими і до весни – проводь його по частинах зображення.

Завдання 2.

Запропонуйте дитині мовленнєву гру ” Додай слово”, де необхідно підставити слово по змісту.

Весна.

Весна така…(яка?).

Навесні земля пробуджується зі сну і випускає на волю всі рослинки, котрі тягнуться до сонечка своїми…(чим?).

А сонечко навесні піднімається високо вгору і посилає на землю багато…(чого?). Весні радіють всі:…( хто саме?) Бо за весною прийде…(яка пора року?).

Завдання 3.

    Розгляньте разом з дитиною різні види взуття та одягу, запропонуйте  назвати їх, а також розкласти  окремо речі для кожної пори року.

Введіть дитину в ігрове завдання віршиком С. Гарбуз ” Одягайся відповідно до погоди”.

Коли сонечко у небі
Добре гріє, то не треба
Кофти теплої вдягати,
Шубу також слід сховати.

І не хмарно, й не дощить,
Куртка теж хай полежить.
Будеш бігати, стрибати
І на сонці засмагати.

Згідно з погодою вчись одягатись,
Холоду й спеки не треба лякатись!

Завдання 4.

Запропонуйте дитині зліпити веселих равликів з пластиліну. ( Альбом з художньо – творчої діяльності,  частина 2, стор.28)

         

 

Завдання 5.

Виконайте завдання в Книзі малюка, ст.59

Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *