13.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Звірі” (підтема “Лисиця”)
Завдання I.
Загадайте дитині загадку:
Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа –
В них таке смачненьке м’ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене… (Лисиця)
Прочитайте дитині оповідання К.Ушинського “Лисичка-сестричка”
У лисички зубоньки гострі, мордочка тоненька. Вушка в неї на маківці, хвостик довгенький, кожушок тепленький.
Добре лисичка прибрана: шерсть пухнаста, золотиста. На грудях у неї жилет, а на шиї біленький комірець.
Ходить лисиця тихесенько, до землі пригинається, ніби вклоняється. Свій пухнастий хвіст лисичка носить обережно. Дивиться вона ласкаво, усміхається, зубки свої показує.
Риє нори розумниця глибокі. Багато ходів у них і виходів. Комори є і спаленьки. М’якою травичкою підлоги встелені.
Проведіть з дитиною бесіду за змістом оповідання та за слайдами:
– Якого кольору хутро у лисички?
– Який носик у лисички? Який хвостик?
– Як ходить лисичка?
– Який у неї характер?
– Де живе лисиця?
– Які риє нори?
– Назви її дитинчат;
– Що полюбляє їсти?
Завдання II.
Вчимо дитину рахувати, порівнювати за величиною, логічно мислити.
– Порахуй, скільки лисичок?
– Покажи велику (маленьку) лисичку.
Завдання III.
Запропонуйте дитині зібрати з частин картинку “Лисичка” з метою розвитку зорової пам,яті, уваги, дрібної моторики рук.
Завдання IV.
Пограйте в гру “Знайди тінь” з метою закріплення вміння знаходити за зразком, розвитку зорової уваги, спостережливості.
Завдання V.
Виконайте з дитиною вправу з графомоторики «Допоможи лисичці заховатися під дерево від дощу» з метою розвитку дрібної моторики рук, довільності і точності рухів, вміння правильно тримати олівець:
– Проведи олівцем доріжку.
Завдання VI.
Виконайте аплікацію “Лисичка” з геометричних фігур.
Вчимо дитину складати та наклеювати зображення з частин, виховуємо акуратність під час роботи.
По закінченню помилуйтеся разом з дитиною готовою роботою.
Завдання VI.
Перегляньте з дитиною відео
Вихователь: Друк Людмила Василівна