13.06.2022р. – МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ШАНОВНІ ПЕДАГОГИ!
ОЗНАЙОМИТИСЯ З “МЕТОДИЧНИМИ РЕКОМЕНДАЦІЯМИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ ТА РІВНІВ
ПІДТРИМКИ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ” МАЄТЕ МОЖЛИВІСТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ
https://drive.google.com/file/d/1nyv_qkdCqrFkMiOO-NuVA8rGNL-AdD0G/view?usp=sharing
У методичних рекомендаціях запропоновано інструмент оцінки розвитку сфер дитини раннього віку (соціальної, емоційної, сенсорної, мовленнєвої, когнітивної та рухової (фізичної); подано перелік можливих особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами та наявних освітніх труднощів у дітей дошкільного віку, які можуть бути їм
притаманні; наведено методичний інструментарій вимірювання ступеня їх прояву, визначення бар’єрів, особливих освітніх потреб і стратегії подальшої підтримки.