13.11.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою « Етикет – правила культурного спілкування» (підтема” Досліди зі словами”).

  1. Шановні батьки, проведіть з дитиною полілог « Що сильніше – рука чи слово?», обговоріть, спираючись на досвід дитини , чим більше можна вдарити чи потішити, вирішити проблемну ситуацію. Попросіть дитину проілюструвати свої аргументи прикладами. Поділіться вашою особистою думкою, але не наполягайте на єдиному й остаточному оголошенні дитиною бажаної відповіді на це питання.

2.Покажіть за допомогою досліду, що зміст того, що ти хочеш сказати, можна висловити через зображення слова. Покажіть на прикладі крапки:

– одна крапка мало що скаже, а ось декілька допоможуть висловити задум;

– багато крапочок схожі на дощик, пісок, розсипану крупу, хлібні крихточки, сніг…

Так само і хвиляста лінія схожа на річку, доріжку.

Хай дитина поміркує над лінією, якою ви позначите гори, краєчок килимка, гармошку тощо.

Одне і те саме слово  може мати для кожної людини різні сенси. Покажіть це на прикладі слів: « свято», « подарунок», «болить», до яких дитина має намалювати що відбиває значення цього слова для неї.

Зробіть висновок: зрозуміти слово допомагають жести , міміка, знаки. Важливо використовувати ці засоби, щоб краще тебе зрозуміли і ти навчився розуміти інших.

3.Пограйте у гру з пірїнками. Від різних птахів і навіть з різних місць тіла пір’я може мати різні особливості. Дайте дитині відчути і назвати одним словом ознаки пір’я , доторкаючись до руки й щічки.

4.Розгляньте з дитиною художній твір Р. Грін « Сова»

Запитання для бесіди:

-Що відбувається на картині?

-Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати?

-Що ще тут відбувається?

-Якими художніми матеріалами зображено цього птаха?

-Чи бачив ти справжню сову? Де саме?

5.Розгляньте картину А Кай « Совина сімя»

-Що можна сказати про це зображення?

-Чи впізнав ти цих персонажів? Розкажи про них.

6. Перегляньте серію « Мультіпедія птахів. Глава 1»

Обговоріть з дитиною побачене. Спонукайте висловлюватися під час перегляду щодо ознак за якими можна розпізнати птаха за розміром, кольором пір’я, формою голови.

Уточніть знання про класифікацію птахів ( зимуючі, перелітні, свійські, декоративні).

Підготувала вихователь Трохимчук О. І.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *