07.12.2023 р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Секрети шафки” підтема ”Вітамінна шафка (лікувальна шухляда)”
1.Організуйте з дитиною гру- привітання “Прокидаємося”.
Разом з сонцем прокидаємось,
Одне одному всміхаємось.
Разом з пташками співаємо,
Усім здоров’ячка бажаємо.
Зробіть виставку різних видів вітамінів: на виставі можна розмістити яблуко,вітаміни- пігулки, вітаміни в ампулах для уколів. Проведіть голосування, кому які вітаміни до вподоби. Запитайте, чи існують вітаміни радості (випив вітамінку та став радісним?
2.Розгляньте разом з дитиною склад лікувальної аптечки ( пігулки,шприц,ватні
тампони,шина, пластир).
-Що для чого?
-У яких випадках можна використовувати?
-Чи можна обійтись бкз пігулок?
-Чому пігулки для дітей робюлять яскравими та смачними?
-Чи можна самому пити пігулки?
3.Влаштуйте перемовини між 2 командами. Одна буде підтримувати героя Пігулкіна, друга- Здоровейчика. Запропонуйте ситуації: болить горло, болить голова, болить живіт. Обговоріть та надайте рецепт дій: як допомогти дитині. Розкажіть дитині, що зберегти здоров’я допоможуть вітаміни. Складіть разом інтелектуальну карту: вміст вітамінів та їх кількість у різних продуктах.
4.Пограйте у гру ” Смачненьке яблучко”. Дитина передає яблуко по колу та називає страву, яку можна приготувати з яблук. Приготуйте разом із дитиною сік із яблук.Для цього спочатку потрібно натерти яблуко на терці а потім процідити через марлю.
5.Запросіть дитину зробити вітамінки для своїх ляльок. Спершу запропонуйте обгорнути пляшечку з-під дитячого йогурту фольгою, добре притиснути (кришечка має залишатися вільною). Потім наліпити кульки, плескачики, овали. Окремо розкачану качалочку стекою нехай розріжуть на шматочки- “пігулки”. утворені вітамінки дитина може скласти у блискучу пляшечку та пригостити ляльок.
Вихователь: Валентина СКІДАН.