14.10.2022р.Тема “Бережи себе, малюк”.
1.Організуйте обговорення ситуацій спираючись на ілюстрації.
Запитання для обговорення:
- Чому не можна сидіти на підвіконні?
- Чому не можна відчиняти двері, коли ти сам вдома?
- Чому небезпечно розмовляти з незнайомою людиною?
- Чи можна займати безпритульних тварин?
2.Запросіть дитину до гри: « Вибери номер».
Мета: вправляти у використанні засвоєних знань та способів дій в ігрових ситуаціях. Поглиблювати і розширювати знання про професії людей, які надають нам першу допомогу (лікар, пожежник, міліціонер). Розвивати мислення, пам’ять. Виховувати обережність. Дитині пропонується оцінити ситуацію і у відповідності з нею, вибрати номер телефону на зображенні необхідної служби. Наприклад:– Яку службу ми викличемо , якщо сталася пожежа?
3.Гра«Сигнали світлофора».
Мета: розвивати увагу, закріпити значення сигналів світлофора.
Дорослий показує врозбивку сигнали світлофора (це можуть бути кружечки відповідних кольорів), при зеленому світлі – дитина тупає ногами; при жовтому – плескає у долоні; при червоному – не робить нічого.
4.Запропонуйте дитині практичну вправу «Чим можна гратися?»
Мета гри: закріплення знань про небезпечні предмети та способи поводження з ними; розвиток мислення та уяви; виховання відповідального ставлення до свого життя та життя оточуючих.
Хід гри.Дорослий пропонує дитині обрати по одній картці із зображенням безпечного та небезпечного предмета та обґрунтувати свій вибір. За кожну правильну відповідь дитина отримує фішку (нею може бути кружечок, ґудзик і т.д.). По закінченню гри, дитина рахує, скільки правильних відповідей вона дала.Орієнтовні запитання дорослого:
- Чому ти вважаєш цю річ безпечною?
- Чому ти вважаєш цю річ небезпечною?
- Як часто ти граєшся з цією річчю?
- Чи дозволяють батьки тобі гратися з цією річчю?
- Чому ти граєшся з цією небезпечною річчю без дозволу батьків?
- Які правила необхідно виконувати при користуванні цією річчю?
5.Використовуючи мнемотаблицю запропонуйте малюкові вивчити вірш.
6.Зацікавте дитину пройти лабіринти.
Підведіть підсумок.
Вихователі: Населевська Г.М., Сахно А.В.