17.06.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Дорога”
Доброго ранку!
Безпека на дорозі – це дуже важливо.
1.Запропонуйте малюку відгадати загадки.
Не гуде і не летить,
Жук по вулиці біжить,
Оченята у жука –
Два блискучих вогника.
(автомобіль)
Що за диво, диво дивне:
На колесах цей будинок,
Гумове взуття на нім,
А харчі його – бензин.
У середині – малята,
І дорослих там багато.
(автобус)
Він по рейках роз’їжджає,
Пасажирів не чекає,
Поспішай не зволікай,
Щоб устигнуть на…(трамвай)
На двох колесах я кочу,
Двома педалями кручу,
За руль міцний собі тримаюсь,
Уважним бути намагаюсь,
І хутко мчить мене вперед
Мій вірний друг…(велосипед)
Ця тваринка не проста:
Без копит і без хвоста.
Не гуляє, не біжить,
Серед вулиці лежить.(Зебра)
2.Бесіда гра “Знак «пішохідний перехід» та «підземний перехід”
– Для чого потрібна зебра на дорозі?
– А який ще знак вказує де потрібно переходити проїжджу частину?
– Так, це знак «пішохідний перехід» та «підземний перехід»
3.Ознайомте малюків з перехідами за допомогою віршика та ілюстрації.
Підземний перехід
Там, де вулиця широка
І машини в три потоки,
Відшукає пішохід
Знак «Підземний перехід».
Вниз по сходинках спустився,
Під землею опинився,
Коридором перейшов,
Вихід з-під землі знайшов.
Пішохід веселий, радий –
Шумна вулиця позаду.(В. Паронова)
Перехід вулиці.
А якщо відсутній знак,
Треба нам зробити так:
При дорозі зупинитись
І на ліво подивитись.
Бачиш: транспорту немає,–
До середини рушаєм.
Є тут лінія чудова,
Не звичайна, розділова.
Знов на ній ти зупинись
І на право подивись.
Всі машини пропусти –
Після цього можеш йти.(В. Паронова)
Тож, переходячи вулицю треба бути уважними.
4.Дидактична гра „Добре чи погано?”
Діти розглядають сюжетні картинки з різними ситуаціями на дорозі або в транспорті, та мають зробити висновки добре це чи погано, обгрунтовуючи свою відповідь.
5.Дидактична гра «Хто де їздить, хто де ходить?»
Закріпити знання дітей про те, що проїжджа частина для машин,а тротуар для пішоходів.
На макеті вулиці на проїжджій частині викладаємо пішоходів, а на тротуарі машини.
– Чи правильно їздять машини, та ходять пішоходи? (Відповіді дітей)
–Хто такі пішоходи?
– Де повинні ходити пішоходи? (По тротуару, або пішохідних доріжках)
– Де на макеті проїжджа частина. Що по ній їздить?
– Як називається частина дороги, якою рухаються автомобілі. (проїжджа частина).
– А по тротуару ходять… (пішоходи).
Слід пам’ятати всім надовго –
Від дорослих до дітей:
Є для транспорту дорога,
Тротуари для – людей!
6.Образотворча діяльнісь “Світлофор”
7.Вірш – пам’ятка на закріплення.
Любіть себе і інших поважайте,
Своє життя й здоров’я бережіть.
І правильну дорогу обирайте,
Якщо бажаєте до старості дожить.
Щоб не спізнитись, ви не поспішайте,
Раніше вийдіть, щоб спокійно йти.
А на дорозі рот не розкривайте,
Своє життя й здоров’я бережіть.
Бо їде транспорт, всюди перехожі,
Хто на роботу, хто з роботи йде.
Чи сіє дощ, чи дні стоять погожі,
А рух не припиняється ніде.
Летять машини,
Швидкість в них висока,
Миттєво транспорт цей не зупинить.
І хоч, дорога, може, й не широка,
Та через неї, діти, не біжіть,
Спіткнутись можна чи перечепитись,
Летять машини, вам несила встать.
Автомобіль не може зупинитись,
Страшне нещастя може вас спіткать.
Дорогу оберіть до рідного садочка,
Щоб світлою й безпечною була.
І навпростець теж не ходіть ніколи,
Собі і іншим не бажайте зла.
І в темряві ніколи не блукайте,
А з друзями старайтеся іти.
І людну вулицю чи стежку обирайте,
Своє життя й здоров’я бережіть!
Вихователі групи:
Істифєєва А.В., Населевська Г.М.