19.04.2024р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Рух на дорозі”(підтема:”День здоров’я на природі”(2день)).і
Доброго дня шановні батьки та діти.
- Пропонуємо вам організувати пікнік на природі.
- Залучить малюка до підготовки продуктового кошика.
- Допоможіть дитині вибрати із заданого набору продуктів ті, які доречно взяти з собою; залучіть до приготування канапок чи смаколиків по числу дітей і дорослих; підготовку розваг (допоможіть пригадати ігри, підготувати атрибути для проведення ігор); підготовку спортивних змагань: збирання атрибутів і підготовки до пояснення правил змагання. Добре, якщо ви залучите друзів чи рідних дітей до процесу підготовки.
- Корисним стане перегляд відео «Збираємось на прогулянку. Корисні поради».
Щоб переглянути перейдіть за посиланням:
Перед виходом попросіть малюка та його друзів повторити правила безпечного поводження.
– Запросіть дітей і дорослих заспівати улюблених пісень протягом переходу до місця відпочинку.
Допоможіть дітям в супроводі дорослих влаштувати пікнік. Надавайте більше можливості дітям для прояву ініціативи й активності.
Разом з дітьми на раніше підготовленій містині визначте зони, де краще розташувати кухню, зону гри і відпочинку.
– Влаштуйте розваги і змагання (краще обирати ігри і змагання середньої рухливості).
7. Проведіть вправи на закріплення знань дітей про різні рослини( квіти , дерева, чагарники) та комах, птахів, яких можна зустріти на лісовій галявині чи галявині в парку.
Обговоріть, чому саме галявина зручна для відпочинку?
8.Проведіть з дітьми досліди валеологічного змісту
9.Де ховаються мікроби?
- Мета: довести, що на шкірі є багато зморшок, складок, куди пограпляють пил, бруд, мікроби.
Обладнання: кольоровий олівець.
ХІД ДОСЛІДУ
Розглянути складочки, лінії на руках. На долоні, по лінії згину,
намалювати лінію. Зігнути руку, пальці вперед, намальована лінія зникає.
Пояснити, що так і мікроби, і бруд, потрапляючи в складочки шкіри,
стають невидимими.
2. Чи обов’язково потрібно митись із милом?
Мета: продемонструвати, наскільки якіснішим стає миття із застосуванням мила.
Обладнання: дві посудини з водою, дві губки, два м’ячі, мило, мильниця.
ХІД ДОСЛІДУ
Один м’яч помити тільки водою, другий — водою з милом.
Перевірити воду, зливши її у дві прозорі посудини. Де вода брудніша,
там м’ячик чистіший.
10.Завдання для допитливих
Дайте можливість дітям та дорослим в кінці дня обмінятися враженнями про разом проведений день. Пропонуйте фотографувати всі цікаві моменти дня.
Бажаємо приємного відпочинку.
Вихователь: Тетяна ГНОЙОВА.