19.04.2024р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Рух на дорозі”(підтема:”День здоров’я на природі”(2день)).і

Доброго дня шановні батьки та діти.

  1. Пропонуємо вам організувати пікнік на природі.
  2. Залучить малюка до підготовки продуктового кошика.
  3.  
  4. Допоможіть дитині вибрати із заданого набору продуктів ті, які доречно взяти з собою; залучіть до приготування канапок чи смаколиків по числу дітей і дорослих; підготовку розваг (допоможіть пригадати ігри, підготувати атрибути для проведення ігор); підготовку спортивних змагань: збирання атрибутів і підготовки до пояснення правил змагання. Добре, якщо ви залучите друзів чи рідних дітей до процесу підготовки.
  5. Корисним стане перегляд відео «Збираємось на прогулянку. Корисні поради».

Щоб переглянути перейдіть за посиланням:

Перед виходом попросіть малюка та його друзів повторити правила безпечного поводження.

– Запросіть дітей і дорослих заспівати улюблених пісень протягом переходу до місця відпочинку.

Допоможіть дітям в супроводі дорослих влаштувати пікнік. Надавайте більше можливості дітям для прояву ініціативи й активності.

Разом з дітьми на раніше підготовленій містині визначте зони, де краще розташувати кухню, зону гри і відпочинку.
– Влаштуйте розваги і змагання (краще обирати ігри і змагання середньої рухливості).

7. Проведіть вправи на закріплення знань дітей про різні рослини( квіти , дерева, чагарники) та комах, птахів, яких можна зустріти на лісовій галявині чи галявині в парку. 

   

Обговоріть, чому саме галявина зручна для відпочинку?

8.Проведіть з дітьми досліди  валеологічного змісту

9.Де ховаються мікроби?

  1. Мета: довести, що на шкірі є багато зморшок, складок, куди пограпляють пил, бруд, мікроби.
    Обладнання: кольоровий олівець.
    ХІД ДОСЛІДУ
    Розглянути складочки, лінії на руках. На долоні, по лінії згину,
    намалювати лінію. Зігнути руку, пальці вперед, намальована лінія зникає.
    Пояснити, що так і мікроби, і бруд, потрапляючи в складочки шкіри,
    стають невидимими.
    2. Чи обов’язково потрібно митись із милом?
    Мета: продемонструвати, наскільки якіснішим стає миття із застосуванням мила.
    Обладнання: дві посудини з водою, дві губки, два м’ячі, мило, мильниця.
    ХІД ДОСЛІДУ
    Один м’яч помити тільки водою, другий — водою з милом.
    Перевірити воду, зливши її у дві прозорі посудини. Де вода брудніша,
    там м’ячик чистіший.

10.Завдання для допитливих 

   

Дайте можливість дітям та дорослим в кінці дня обмінятися враженнями про разом проведений день. Пропонуйте фотографувати всі цікаві моменти дня.

Бажаємо приємного відпочинку.

Вихователь: Тетяна ГНОЙОВА.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *