19.05.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Думаю – знаю”(підтема “Запитуй, щоб дізнатися”)

1.Слухання загадки-утішки про сонце.
Котилося котильце, котильце-барильце,
То вище і вище, то нижче і нижче.
Закидало у віконце золоте волоконце.
Запропонуйте супроводжувати слова утішки жестами, мотивуйте, що тоді наш день буде сонячним і світлим.

-Що це? Які слова тобі допомогли це зрозуміти? Чому сонечко називається котильце та барильце?
Поясніть дитині незрозумілі слова.

2.Полілог «Запитання – це двері до пізнання».

– Для чого потрібні людям запитання? Чи можна було б обійтись без них? А якщо не словом, то як інакше можна про щось запитати? Як ти думаєш, які запитання складніші: про те, що бачив, чи про те, що не бачив?

Дайте дитині завдання: задати запитання дорослому про…(любий предмет, людину, тварину).

3.Гра з м’ячем «Відповідай швидше».

Запропонуйте дитині пограти та поясніть правила гри: дорослий кидає м’яч, дитина відбиває його, одночасно відповідає на запитання: – Коліна вище чи нижче п’ят? Чому не можна тримати жабку за хвіст? Що більше: хлібина чи її половина? У кого більше ніг: у людини чи у кролика?

4.Слухання загадки Г.Бойка «Зайчик».

Довгі вуха, куций хвіст, невеличкий сам на зріст.

На городі побував – нам капустку попсував.

Довгі ноги – скік та скік. Ми погнались – він утік.

Запропонуйте відгадати загадку.  – Про які особливі ознаки зайчика йдеться у загадці? Що він любить їсти? Покажіть довгі вуха, довгі лапки та як стрибає зайчик.

5.Розгляд картини А.Черненко «Равлик із казковим містом».

Запропонуйте дитині розглянути картину. Які запитання ти хотів би поставити равлику? Зацікавте дитину тим, що можна скористуватись 6-ма запитаннями журналістів: Хто? Що? Коли? Де? В який спосіб? Як?

6.Малювання «Равлик».

Запропонуйте намалювати равлика; при малюванні мушлі не відриваючи руки від паперу, малюючи «по спіралі». Допоможіть дитині за потреби, дайте змогу їй самій обрати матеріал – олівці, фломастери, фарби.

 

7.Виконання завдань у «Книзі дошкільника» №1 та 2, сторінки 12-14. При виконанні завдань допоможіть дитині зрозуміти, що чогось не знати – не соромно, а важливіше хотіти дізнатись, прагнути розібратися.

Вихователі СилкаО.Д., Друк Л.В.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *