26.05.2022р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Людина працею славна”(підтема:”Хто збудував цей дім?”

Доброго дня,шановні батьки та діти!

Повідомте дитині ,що сьогодні ви продовжите знайомство з професіями дорослих людей.

Запропонуйте послухати вірш та відгадати про яку професію піде мова.

Що нам варто звести дім?

Інструменти ми візьмемо,

Будівництво розпочнемо.

Кладемо цеглинку на цеглинку ,

Вийшли стіни в нас високі та міцні!

Розмішаєм ми цемент,

Щоб застиг він у момент.

Яскравою фарбою фарбуємо стіни,

Вікна, двері – фарбою білою.

Молотком заб’ємо всі цвяхи,

Всіх дітей звемо у гості .

Так мова піде про професію будівельника.

Розкажіть малюку, що ще  в сиву давнину люди почали будувати житло та інші споруди. Подивися на нашу  кімнату,  квартиру. Що відокремлює внутрішній простір будівлі від зовнішнього? (стіни, вікна, двері, а зверху – дах).

Щоб краще зрозуміти хто такий будівельник малюку допоможе перегляд мультфільму «Про будівельника»

А ще ми з тобою бачили, що будівництво великого будинку починається з риття котловану. Там закладається фундамент, на якому будуть зводити будинок. Будинки проектують архітектори і будують будівельники.

Збудувати будинок нелегко. На будівельному майданчику працює багато робітників, а, крім того, ще й спеціальна техніка. Яка? (баштовий кран). Так, він піднімає та пересуває важкі блоки, з яких складають будинок. Керує роботою крана кранівник – він сидить високо у своїй кабіні. Коли він натискає на важіль, гак на довжелезному тросі спускається додолу, і до нього чіпляють блок. Потім кранівник дає кранові команду підіймати вантаж угору.

Запропонуйте переглянути розвивального мультика

«Будівельний транспорт» 

А де він бере блоки для будівництва? (їх виготовляють на заводі, а вантажні машини привозять їх на будівельний майданчик).  Усі блоки слід міцно з’єднати один з одним, аби будинок простояв багато років. Для цього використовують розчин з піску, цементу і води.

Його привозять на будівництво великі вантажні машини – бетономішалки. Замість кузова в них спеціальна ємність для розчину.

– А ще з чого будують будинки? (з цеглин). Маляр намащує цементним розчином готову стіну й рівненько кладе зверху цеглину. Інструмент, яким він працює, називається кельма.

Перегляньте мультфільм «Предмети для будівельника»

Коли будинок вже зведено, його треба опорядити: поставити вікна й двері, пофарбувати або обклеїти шпалерами стіни, обмурувати зовні плиткою.

Запитайте чи знає ваш малюк, чому робітники працюють у касках? (каски захищають будівельників від травм, якщо згори ненароком упаде плитка або цеглина).

Дидактична гра «Що потрібно для роботи?»

Запропонуйте дитині розглянути малюнки та визначити ,що потрібно будівельнику для роботи.

Дидактична вправа «Четвертий зайвий»

Дитина повинна визначити який предмет зайвий у роботі будівельника.

Пропонуємо вивчити короткого віршика, Е. Зарембо «Будівельник».

А ось будівельник. Я заздрю йому.

І ви не дивуйтесь. Я знаю чому:

В руках його цегла, бетон або скло,

Будує він людям пристойне житло.

Заводи і греблі, церкви і вокзали –

Усе будівельники побудували.

Бажаємо приємного спілкування з дитиною.

Вихователі: Гнойова Т.П., Грицюк Т. І.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.