29.09.2023р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Порядок: все і всі на своїх місцях” (підтема “Гармонія кольорів, форм і звуків – це порядок”).
1. Для зацікавлення дитини запропонуйте мовленнєву вправу «Осінь яка?».
Розглянути мнемодоріжку. Дорослий запитує:«Осінь яка?». Дитина дає відповідь відповідно картинки.
2. Дидактична вправа «Осінній кошик».
Завдання: назвати овочі та фрукти і розкласти їх у відповідні кошики.
3. Розгляньте з дитиною світлини із зображенням осінньої природи, рослинного і тваринного світу.
Попросіть розказати, що красивого вона бачить на них.
Підсумуйте, що кольори, форми, звуки природних об’єктів узгодженні між собою, тому і є такими красивими й гармонічними.
4. Розглядання і обговорення репродукції картини К.Зеллер «Райдужні коти».
Запитання до дитини:
-Що тут відбувається?
-Що ти можеш сказати про цих тваринок?
-Як художник розповів нам про цих персонажів?
-Як ти думаєш, чому художник намалював різних котиків?
5. Ліплення «Котик». (YuTube Одеський ЗДО №7)
Підготувала вихователь Друк Л.В.