03.05.2022р.Реалізуємо освітні завдання за темою “Квіти”(підтема”Дітям про квіти”)
Добрий день шановні батьки і діти! Маємо надію , що ви всі здорові і дотримуєтесь правил безпеки та збереження життя під час військового стану. Це важливо!
Сьогодні ми пропонуємо вам попрацювати за темою «Дітям про квіти».
Завдання №1
Надворі весна і ми з вами перенесемось у царство квітів, пахощів краси. Ми здійснимо мандрівку у казкову країну квітів. Квіти – це вічні і прекрасні супутники нашого життя.
Любі діти! Милі діти!
Всі ми любим гарні квіти.
Нам поможуть нині квіти
Краще їх пізнати.
Розгляньте плакат “Квіти”, разом з малюком назвіть квіти, які там зображено.
Запропонуйте дитині послухати вірші про весняні квіти та розглянути їх у відео, перейшовши за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=u-OwXeY3-aQ
Після перегляду запитайте:
– Які квіти ти запамятав?
-Яка квітка сподобалась найбільше?
– Чим саме сподобались?
2.Гра «Закінчи речення»
Дорослий починає речення, а дитина завершує його.
- Квіти потрібні для того, щоб … (ними милуватися);
- Квіти потрібні для того, щоб … (їх дарувати);
- Квіти потрібні для того, щоб … (навкруги був приємний аромат);
- Квіти потрібні для того, щоб … (вони прикрашали природу).
- Пограйте з малюком в розвивальну відео гру «Назви квітку» перейшовши за посиланням, проведіть обговорення після перегляду.
https://www.youtube.com/watch?v=OqfiT98m1v8
– Скільки було квітів ?
– Якого кольору були квіти?
– Скільки було квітів круглої форми?
4.З метою закріплення уявлень про кольори запропонуйте дитині пограти в дидактичну гру «Барвиста галявинка»
Для гри вам необхідно: набір кружечків рожевого, салатового, бузкового та блакитного кольорів (по 5—8 штук);
Розкидайте по килиму різнокольорові кружечки. Потім запропонуйте розділити галявинку на частини за кольорами: в одному місці «посадити» тільки рожеві кружечки – квіти, у другому — салатові, у третьому — бузкові, у четвертому — блакитні.
Якщо малюк трохи втомився пограйте в гру (фізкультхвилинку)
«Квіти під дощем»
Ось конвалії бутони (Нахили голови.)
Дощ вітають із поклоном. (Нахили.)
А півонії листок (Махи руками.)
Похилився, бо намок. (Присідання.)
Хміль підняв зелені вуса,
Вгору в дощик потягнувся. (Потягнутися.)
- Виконайте вправу з графомоторики «Полий квіточку» з метою розвитку дрібної моторики рук. Вчить правильно тримати олівець.
- Надаючи дитині самостійності запропонуйте створити з частин конструктору «Лего» «Весняну квітку» за зразком.
7.Запропонуйте малюку взяти участь в конкурсі.
Золотаві бджілки оголосили конкурс краси серед квітів. Візьмемо й ми в ньому участь! А раптом наші квіти переможуть?
Практична робота. Для роботи вам необхідно: картинки із зображенням квітів; альбомний аркуш; картон зетеного кольору; шаблони квітів дорослий виготовляє самостійно; кольорова крейда; фломастери; клей; ножиці.
– Прикладіть до альбомного аркуша шаблон квітки та обве-
діть його.
— Разом з малюком фломастером у середині обведеної квітки домалюйте всіля-
кі елементи (цятки, гачечки, закрутки, горошинки, хвилі,
смужки, клітинки та ін.).
— дайте дитині самостійно розфарбувати квітку крейдою. Виріжте її.
— Приклейте свою квітку на заготовлений аркуш зеленого
картону.
—Сфотографуйте роботу і представте її на розгляд.
Успіху в роботі.
Вихователі: Гнойова Т. П. , Грицюк Т. І.