03.05.2022р.Реалізуємо освітні завдання за темою “Квіти”(підтема”Дітям про квіти”)

Добрий день шановні батьки і діти! Маємо надію , що ви всі здорові і дотримуєтесь правил безпеки та збереження життя під час військового стану. Це важливо!

Сьогодні ми  пропонуємо вам попрацювати за темою «Дітям про квіти».

Завдання №1

Надворі весна і ми з вами перенесемось у царство квітів, пахощів краси. Ми здійснимо мандрівку у казкову країну квітів. Квіти – це вічні і прекрасні супутники нашого життя.

Любі діти! Милі діти!

Всі ми любим гарні квіти.

Нам поможуть нині квіти

Краще їх пізнати.

Розгляньте плакат “Квіти”, разом з малюком назвіть квіти, які там зображено.

Запропонуйте дитині послухати вірші про весняні квіти та розглянути їх у відео, перейшовши за посиланням.

 

https://www.youtube.com/watch?v=u-OwXeY3-aQ

Після перегляду запитайте:

– Які квіти ти запамятав?

-Яка квітка сподобалась найбільше?

– Чим  саме сподобались?

2.Гра «Закінчи речення»

Дорослий починає речення, а дитина завершує його.

  • Квіти потрібні для того, щоб … (ними милуватися);
  • Квіти потрібні для того, щоб … (їх дарувати);
  • Квіти потрібні для того, щоб … (навкруги був приємний аромат);
  • Квіти потрібні для того, щоб … (вони прикрашали природу).

 

  1. Пограйте з малюком в розвивальну відео гру «Назви квітку» перейшовши за посиланням, проведіть обговорення після перегляду.

 

https://www.youtube.com/watch?v=OqfiT98m1v8

– Скільки було квітів ?

– Якого кольору були квіти?

– Скільки було квітів круглої форми?

 

4.З метою закріплення уявлень про кольори запропонуйте дитині пограти в дидактичну гру «Барвиста галявинка»

Для  гри вам необхідно:  набір кружечків рожевого, салатового, бузкового та блакитного кольорів (по 5—8 штук);

 Розкидайте по килиму різнокольорові кружечки. Потім запропонуйте розділити галявинку на частини за кольорами: в одному місці «посадити» тільки рожеві кружечки – квіти, у другому — салатові, у третьому — бузкові, у четвертому — блакитні.

Якщо малюк трохи втомився пограйте в гру (фізкультхвилинку)

«Квіти під дощем»

Ось конвалії бутони (Нахили голови.)

Дощ вітають із поклоном. (Нахили.)

А півонії листок (Махи руками.)

Похилився, бо намок. (Присідання.)

Хміль підняв зелені вуса,

Вгору в дощик потягнувся. (Потягнутися.)

  1. Виконайте вправу з графомоторики «Полий квіточку» з метою розвитку дрібної моторики рук. Вчить правильно тримати олівець.
  2. Надаючи дитині самостійності запропонуйте створити з частин конструктору «Лего» «Весняну квітку» за зразком.

 

7.Запропонуйте малюку взяти участь в конкурсі.

 Золотаві бджілки оголосили конкурс краси серед квітів. Візьмемо й ми в ньому участь! А раптом наші квіти переможуть?

 Практична робота. Для   роботи вам необхідно: картинки із зображенням квітів; альбомний аркуш; картон зетеного кольору; шаблони квітів дорослий виготовляє самостійно; кольорова крейда; фломастери; клей; ножиці.

– Прикладіть до альбомного аркуша шаблон квітки та обве-

діть його.

— Разом з малюком фломастером у середині обведеної квітки домалюйте всіля-

кі елементи (цятки, гачечки, закрутки, горошинки, хвилі,

смужки, клітинки та ін.).

— дайте дитині самостійно розфарбувати квітку крейдою. Виріжте її.

— Приклейте свою квітку на заготовлений аркуш зеленого

картону.

—Сфотографуйте роботу і представте її на розгляд.

Успіху в роботі.

Вихователі: Гнойова Т. П. , Грицюк Т. І.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *