04.05.2022р.Реалізуємо освітні завдання за темою “Творимо красу- збільшуємо добро на землі” (підтема “Сила краси” )

Доброго дня, шановні батьки!

1.Загадайте дитині загадки Т.Коломієць

Лежить-біжить

Без’язика,

А гомонить ,

Як музика. (Джерельце)  

Літун-шелестун,

Замітайло-клопотун,

Усе листя полистав ,

Усю хвою розчесав,

В усіх димарях бруднився

В усіх річках обмився (Вітер)  

Запропонуйте дитині   послухати фрагмент музичної п’єси  Е.Морріконе «Плач вітру».

Запропонуйте  дитині поміркувати над красою слів і красою звуків, які допомагають поглянути по –іншому на звичайні  й загальновідомі речі.

2.Запросіть дитину до полілогу:

-Як вона розуміє , чому в кожної людини своє відчуття красивого?

– Що відчуває людина , коли сприймає красу?

-Чи є  в краси сила?у чому вона?

-Що було б з нашим життям, якби зникла краса?

-Чому красу треба зберігати і примножувати?

3 .Перегляньте з дитиною весняні пейзажі у супроводі п’єси Ф.Шопена «Вальс квітів»

-Розпитайте у дитини:

Яку з картин природи дитина хотіла б зберегти у своїй пам’яті ?

Чому  часто буває так , що людина не помічає краси навколо себе?

  1. Прослухайте разом з дитиною казку «Ліхтар» Олега Чаклуна

По завершенні обговоріть з дитиною :

-Що в казці казкового, вигаданого, а що є правдою?

-Де живе краса в цій казці?

-Чи був ліхтар красенем?

-Кому він видавався красивим?

-Чому таким важливим для міста і людей був звичайний ліхтар?

Зауважте, що таким світлячком-ліхтариком для міста й людей  може бути людина , яка створює красу і дарує тепло, добро іншим.

5.Запросіть дитину зробити ліхтарики з кольорового паперу. Зверніть увагу , наскільки важливо не просто різати та клеїти, а створювати красу, вкладати душу в те, що робиш.

6. Запропонуйте дитині виконати завдання №1, №2 у «Книзі дошкільника» (ІІ частина) на сторінці 80.

Підготували вихователі: Зимовець Т.С., Шевчук Н.І.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *