13.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Швидко – повільно”.
Завдання 1.
Шановні батьки, запросіть дитину до веселої зарядки – порухатися, як звірятка: пострибати як зайчики, поскакати як конячки.
Запитайте: -Чи швидко ти рухався( рухалась)? Так.
Попросіть поповзати, як черепаха.
-Як рухається черепаха? Повільно.
Підсумуйте: тваринки можуть рухатися швидко і повільно, як люди.
Завдання 2.
Запропонуйте дитині прослухати вірш С Маршака ” Вусатий – смугастий”.
Задайте повільний темп промовлянню фраз повторів “під спинку -перинку, на перинку – хустинку, під вушко – подушку”.
Спитайте, чи сподобалось кошеняті лежати, сидіти?
– Що йому подобалося робити?
– Чому сердилася на котика дівчинка?
Завдання 3.
Покажіть дитині вітрячок, запропонуйте подмухати на нього, розгляньте як він крутиться. Продемонструйте швидкість обертів вітрячка у залежності швидкого/повільного руху.
Промовляйте слова віршика А. М’ястківського ” Вітрячок”.
Між дерев, між гілок —
Сонечко веселе.
Взяв я в руку вітрячок,
Як біжу — він меле.
А спинився під кущем
Чи побіля жита —
Вітрячок мій над плечем
Теж став спочити.
Як поволеньки ходжу,
Теж молоть не хоче,
А як знову побіжу —
Меле, аж туркоче.
Запропонуйте дитині виконати рухи за словами віршика.
Завдання 4.
Запросіть дитину до мандрівки зоопарком. (Альбом з художньо – творчої діяльності, частина 2, стор.30).
Для цього потрібно спочатку показати пальчиком, а потім намалювати звивисту та пряму доріжки для автомобілів, а також прокласти шлях для
” фламінго” – мандрівника.
Запитайте:
– Яких тварин можна зустріти у зоопарку? (слона, жирафу, лева).
-Покажи, яка доріжка довга, а яка – коротка.
Завдання 5.
Запропонуйте дитині розглянути батарейку.
Скажіть, що батарейка створена для того, щоб підживлювати різні види техніки. А сьогодні батарейка буде ” Енерджайзером” прискорювати всі дії. Давайте дитині доручення, виконати їх необхідно швидко, енергійно.
Завдання 6.
Виконайте завдання в Книзі малюка, ст.60
Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.